Producătorii auto apelează la realitatea virtuală pentru a combate plictiseala în vehiculele autonome

Audi, Nissan și alți producători auto mizează pe personaje de desene animate și alte experiențe de realitate virtuală pentru a-i ține ocupați pe pasagerii vehiculelor autonome, au declarat directori din industrie, transmite Reuters.
Alatura-te Profit InsiderJoin Profit Insider
Producătorii auto apelează la realitatea virtuală pentru a combate plictiseala în vehiculele autonome

Audi, Nissan și alți producători auto mizează pe personaje de desene animate și alte experiențe de realitate virtuală pentru a-i ține ocupați pe pasagerii vehiculelor autonome, au declarat directori din industrie.

Producătorii auto s-au concentrat mult timp pe determinarea șoferilor să fie atenți la drum. Acum, industria se îndreaptă spre producerea de automobile autonome, iar șoferii vor deveni pasageri, așa că apare o nouă problemă, respectiv combaterea plictiseala pasagerilor, transmite agenția Reuters, citată de News.ro.

”Odată ce clienții nu vor mai conduce...întrebarea este ce putem oferi clienților în mașină”, a declarat Boris Meiners, director la divizia Afaceri digitale și experiența clienților a Audi China, la salonul de tehnologie CES Asia.

Sttartup-ul holoride, co-fondat de o filială a companiei Audi, a demonstrat la salon cum vrea să transforme călătoriile în experiențe de realitate virtuală, permițând pasagerilor să înoate cu balene sau să intre în nave scufundate.

UE permite creșterea importurile de carne de vită din SUA CITEȘTE ȘI UE permite creșterea importurile de carne de vită din SUA

În timp ce mașina accelerează sau virează, mișcările sunt conectate la un computer instalat în portbagajul mașinii, care ajustează în consecință mișcările în realitatea virtuală. Acest lucru previne ca pasagerul să sufere de rău de mișcare.

Nissan a prezentat un set de ochelari pentru șoferi și pasageri care ar putea oferi informații în timp real și proiecta un personaj de desene animate vorbitor care să comunice cu purtătorul.

”Dorim să răspundem nevoilor emoționale ale oamenilor. În loc de șofer, dorim să ne concentrăm pe experiența călătoriei tuturor pasagerilor, inclusiv a șoferilor. În automobilele autonome, controlul șoferului este tot mai mic, iar interacțiunea cu pasagerii este mai mare”, a spus Tetsuro Ueda, expert șef la Nissan Research Center.

Între alte companii mari care investesc în vehicule autonome se află Tesla, Waymo, divizie a grupului Alphabet, și Uber Technologies.

Meiners și Ueda au explicat că experiențele virtuale dezvoltate de companiile lor vor fi lansate pe piață atunci când vehiculele vor fi complet autonome și nu vor mai avea nevoie de intervenție umană.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News
NewsLetter

Pentru o sinteza cu cele mai importante evenimente economice ale zilei te rugam sa te abonezi la newsletter:

Citeste in continuare
Imobil de prestigiu situat pe strada Emanoil Porumbaru
  • {literal}{/literal} băi

De vânzare
2.600.000 €
Ultimele ştiri
De weekend
Curs BNR
1 EUR5.0916 +0.0030+0.06 %
1 USD4.3652 +0.0033+0.08 %
1 GBP5.8662 +0.0075+0.13 %
1 CHF5.4704 +0.0111+0.20 %

Curs BNR oferit de cursvalutar.ro

News.ro
Playtech.ro
APARTAMENT 2 CAMERE - FLOREASCA - GRADINA INTERIOARA - COMISION 0%
  • {literal}{/literal} dormitor
  • {literal}{/literal} baie

De vânzare
216.408 €
Cele mai citite