Profit în creștere pentru Visual Fan, deținătoarea brandului Allview. "Investițiile realizate în 2021 vor prinde contur și ne vor ajuta să extindem activitatea companiei la nivel național și european.”

Profit în creștere pentru Visual Fan, deținătoarea brandului Allview. "Investițiile realizate în 2021 vor prinde contur și ne vor ajuta să extindem activitatea companiei la nivel național și european.”
scris 28 apr 2022

Compania Visual Fan a înregistrat o creștere a cifrei de afaceri cu aproape 17%, în 2021, față de anul anterior (de la 103 milioane lei la peste 121 milioane lei) și o majorare a profitului net cu peste 20% față de 2020 (de la 7 milioane de lei la 8,4 milioane de lei).

La nivel de estimări ale bugetului consolidat previzionat pe anul 2022 (include bugetele societăților din grup în funcție de procentul deținut în fiecare dintre acestea: Intervision Trading, Headlight Solutions și Visual EV Distribution), compania Visual Fan mizează pe creșterea cifrei de afaceri cu aproximativ 13% față de valoarea înregistrată la finalul anului 2021 (137 milioane lei față de 121 milioane lei) și majorarea profitului net estimat cu aproximativ 15% față de valoarea realizată în 2021 (9,6 milioane lei față de 8,4 milioane lei). 

Databricks, companie americană cu 2 cofondatori de origine română, a cumpărat un startup de machine learning CITEȘTE ȘI Databricks, companie americană cu 2 cofondatori de origine română, a cumpărat un startup de machine learning

„Pentru Grupul Visual Fan, anul 2022 va fi plin cu provocări, dar va integra și un nou concept pentru dezvoltarea business-ului într-un mod sustenabil, prin strategia „By-Green” - primul proiect în această direcție este Allview ERA Health. Astfel, investițiile realizate în 2021 vor prinde contur și ne vor ajuta să extindem activitatea companiei la nivel național și european”, a declarat Lucian Peticilă - CEO Visual Fan SA (Allview).

Pentru cea mai nouă companie intrată în familia Visual Fan - Visual EV Distribution SRL - există un plan de dezvoltare pentru anul 2022, iar acesta presupune lansarea a 4 showroom-uri în țară. 

În ceea ce privește previziunile anului 2022, „rămânem optimiști și încrezători în redresarea economică din acest an, mai ales că urmează să marcăm 20 de ani de activitate, în care am dat dovadă de nenumărate ori de reziliență și adaptabilitate. Cu toate acestea, suntem rezervați la nivel de cifre, deoarece presiunile inflaționiste accelerate din 2021 au fost susținute de creșterea prețurilor la gaze, energie și combustibil, precum și de devalorizarea monedei naționale, care au generat o serie de efecte secundare și, implicit, scăderea puterii de cumpărare a populației”, a completat Lucian Peticilă - CEO Visual Fan SA (Allview).

viewscnt
Afla mai multe despre
visual fan
allview