Spotify vrea să vândă cursuri online

Spotify vrea să vândă cursuri online
Liviu Mihai
Liviu Mihai
scris 26 mar 2024

O nouă categorie de conținut - cursuri video online - ar putea fi adăugată, în curând, în aplicația și așa aglomerată a celor de la Spotify.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Spotify a început să experimenteze cu vânzarea cursurilor online, care constituie deja a patra categorie de conținut a serviciului suedez, după muzică, podcast-uri și ebook-uri.

Pentru început, Spotify oferă acces la patru categorii de cursuri - muzică, creativitate, business și trai sănătos, iar furnizorii sunt BBC Maestro, Skillshare, Thinkific și PlayVirtuoso,

Google și Apple se confruntă cu cel mai mare risc din ultimele decenii de a primi ordine de divizare din partea autorităților de reglementare CITEȘTE ȘI Google și Apple se confruntă cu cel mai mare risc din ultimele decenii de a primi ordine de divizare din partea autorităților de reglementare

Spotify le-a promis furnizorilor că le va oferi acces la audiențe mai mari și că poate targeta direct utilizatorii interesanți de domeniile respective.

Câteva lecții dintr-un curs pot fi accesate gratuit, dar cei care vor să continue să învețe, vor trebui să plătească. Plata nu se poate face în cadrul aplicațiile, pentru că Spotify nu vrea să plătească comision către Google sau Apple.

În schimb, compania oprește un comision de la furnizorii cursurilor, dar nu spune cât este acesta.

Experimentul este derulat în prezent doar în Marea Britanie, iar compania va evalua rezultatele acestuia înainte să decidă cum va merge mai departe.

viewscnt
Afla mai multe despre
spotify
cursuri online
video