Telekom România investește 200.000 de euro într-o nouă inițiativă prin care își propune susținerea business-urilor din România. 10 companii selectate

Telekom România investește 200.000 de euro într-o nouă inițiativă prin care își propune susținerea business-urilor din România. 10 companii selectate
scris 14 nov 2018

Telekom România investește 200.000 de euro într-o nouă inițiativă prin care își propune susținerea business-urilor din România, lansând astfel proiectul Game Changers, prin care 10 companii care au rescris, la rândul lor, regulile în industriile în care activează vor beneficia de campanii de promovare online, pe canalele media relevante pentru fiecare business în parte, în valoare de 20.000 de euro fiecare. 

Cele 10 business-uri selectate sunt acelea care au atras atenția prin simplificarea modului de a face afaceri, oferirea unei experiențe inedite clienților, susținerea digitală a partenerilor de afaceri sau modul în care au știut să își conducă business-ul către performanță.

Noua inițiativă este lansată pentru a marca faptul că peste 200.000 de antreprenori utilizează în prezent portofoliul de servicii Freedom, lansat în noiembrie 2017, prin care Telekom România a adus, în premieră pentru segmentul de business, comunicare mobilă nelimitată cu internet 4G nelimitat, minute și SMS-uri nelimitate, de la 5 euro pe lună, în abonamente fără perioadă minimă contractuală și fără taxe de reziliere.

Tranzacție: Net Brinel, unul dintre cei mai importanți furnizori de soluții și servicii IT de pe piața locală, va fi preluat de grupul francez SNEF CITEȘTE ȘI Tranzacție: Net Brinel, unul dintre cei mai importanți furnizori de soluții și servicii IT de pe piața locală, va fi preluat de grupul francez SNEF

Acesta este al doilea proiect de sprijinire a antreprenorilor după programul WeAccelerate. Zece start-up-uri, din cele 121 înscrise în competiție, au fost selectate, în urma unei analize de business minuțioase, pentru a primi, fiecare, finanțare în valoare de 6.000 de euro și beneficii constând în spațiu de lucru subvenționat, 60 de ore de mentorat, consultanță în domeniul promovării online și campanii de promovare online gratuite, pe o perioadă de șase luni.

Cele 10 start-up-uri selectate vor intra, din februarie până în august 2019, în perioada de incubare, pe parcursul căreia vor beneficia de mentorat din partea celor 6 mentori implicați în program.

Telekom Romania este prezentă pe piața românească din 2014, după rebranding-ul comun al Romtelecom și COSMOTE România.

Telekom aparține Deutsche Telekom, una dintre companiile lider global de telecomunicații integrate

viewscnt

Informaţiile publicate de Profit.ro pot fi preluate doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea în lead a sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor.

Afla mai multe despre
telekom romania
business
freedom