Twitter îi ajută pe utilizatori să se gândească de două ori înainte de a răspunde unei postări și retestează astfel o funcție de examinare și revizuire a comentariilor.
1 aprilie - Profit Health.forum Radiografia cheltuielilor din sănătate - cu sprijinul: Arpim, Bristol Meyers Squibb, Roche, Stada, MSD, UCB Pharma Romania
9 aprilie - Eveniment Profit.ro - Investiții vs Deficit: Provocări și riscuri sub impactul datoriei și deficitelor publice în creștere
23 aprilie - Maratonul de Educație Financiară
Platforma social media, deseori criticată din cauza comportamentului abuziv al utilizatorilor, a testat inițial această funcție anul trecut. Compania a spus că testele au arătat că solicitările trimise au redus replicile ofensatoare, scrie News.ro.
CITEȘTE ȘI Fulfilment by eMAG, instrumentul de un milion de euro care ajută antreprenorii să se concentreze pe creșterea afaceriiMiercuri, compania a spus că va derula instrucțiunile pe conturile de limbă engleză utilizate de pe iOS și Android.
Într-o postare pe blog, Twitter a spus că mesajele pe care le-a trimis au făcut ca 34% dintre utilizatori să își revizuiască replica inițială sau să renunțe să mai răspundă.
Utilizatorii au compus, în medie, cu 11% mai puține răspunsuri ofensatoare după ce au fost îndemnați prima dată, a spus Twitter. Pe lângă asta, ei au primit mai puține replici ofensatoare și dăunătoare.
CITEȘTE ȘI Gigantul american Amazon deschide a patra firmă în RomâniaTwitter a mai precizat că îndemnurile sunt concepute să ia în considerare natura relației dintre contul care publică mesajul și cel care comentează.
„Dacă două conturi se urmăresc și își răspund deseori, este o probabilitate mai mare ca utilizatorii să aibă un ton referat de comunicare”, se mai arată în articolul de pe blog.
Cele mai recente statistici ale Twitter, pentru ianuarie - iunie 2020, arată că platforma a eliminat conținut posibil ofensator publicat de pe 1,9 milioane de conturi și a suspendat 925.700 de conturi pentru încălcarea regulilor platformei.