Veniturile obținute de X/Twitter din publicitate vor scădea semnificativ în primul an întreg în care compania a fost deținută de Elon Musk.
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
Conform unui raport văzut de sursele citate de Bloomberg, X a câștigat, în medie, puțin peste 600 de milioane de dolari în fiecare trimestru în parte anul acesta.
Este o scădere semnificativă, de la peste un miliard de dolari pe trimestru, cât atrăgea publicitatea Twitter în 2022.
Pe tot anul 2023, X este așteptat să câștige în jure 2,5 miliarde de dolari din publicitatea afișată în cadrul rețelei.
Astfel, compania nu-și va atinge țintele de venituri din publicitate în acest an, în care acestea reprezintă undeva între 70% și 75% din veniturile totale ale companiei, care ar urma să se situeze în jurul a 3,4 miliarde de dolari.
Conform unor estimări, X a câștigat anul acesta 120 de milioane de dolari din abonamente și 572 de milioane de dolari din contracte de licențiere.
Unul din motivele principale ale scăderii veniturilor din publicitate stă chiar în postările lui Elon Musk, care îndepărtează companiile de publicitate.
În noiembrie, la conferința DealBook, Musk spunea că se teme că scăderea veniturilor din publicitate ar putea provoca falimentul companiei.