Xiaomi s-a apropiat foarte mult de Samsung în topul producătorilor de smartphone-uri

Xiaomi s-a apropiat foarte mult de Samsung în topul producătorilor de smartphone-uri
Liviu Mihai
Liviu Mihai
scris 16 iul 2021

Marele câștigător de pe urma problemelor avute de Huawei, din cauza embargoului impus de Statele Unite, este o altă companie chineză, Xiaomi, care a reușit să profite și să crească spectaculos.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Piața smartphone-urilor a intrat “în recuperare” în al doilea trimestru al anului, conform Canalys, crescând 12% față de trimestrul anterior.

Transformarea digitală, răspunsul industriei asigurărilor la provocările pandemiei. Emiterea și plata online a polițelor au crescut exponențial CITEȘTE ȘI Transformarea digitală, răspunsul industriei asigurărilor la provocările pandemiei. Emiterea și plata online a polițelor au crescut exponențial

Samsung rămâne liderul pieței, cu o cotă de 19%, după ce a crescut cu 15%. Pare, însă, doar o chestiune de timp până când producătorul coreean va fi detronat de Xiaomi.

Xiaomi a crescut cu 83% în T2, de departe cea mai spectaculoasă creștere din rândul producătorilor de top. Compania chineză are acum 17% din piață și se apropie cu pași mari de Samsung.

Apple a crescut cu un modest 1% și și-a păstrat poziția a treia, cu o cotă de piață de 14%.

2021, anul prevenției în business. Ce soluții au companiile în dificultate pentru redresare? CITEȘTE ȘI 2021, anul prevenției în business. Ce soluții au companiile în dificultate pentru redresare?

În topul producătorilor de smartphone-uri urmează alte două companii chinezești, Oppo și Vivo, ambele cu 10% din piață, după creșteri de 28%, respectiv 27%.

Revenind la Xiaomi, companie pe care mulți analiști o văd viitorul lider al pieței, probabil chiar de anul acesta, compania chineză a crescut cel mai mult în America Latină (300%) și Africa (150%). Xiaomi nu are succes doar în regiunile cu putere mică de cumpărare, ci a înregistrat o creștere de 50% și în Europa de Vest.

În medie, telefoanele Xiaomi sunt mai ieftine cu 40% decât cele vândute de Samsung și 75% mai ieftine decât iPhone-uri. Diferența va scădea, cel mai probabil, în viitor, în condițiile în care producătorul chinez a arătat deja că vrea să-și crească marja de profit și să vândă și flagship-uri.

viewscnt
Afla mai multe despre
xiaomi
samsung
smartphone