YouTube a lansat un test privind ascunderea butonului „dislike”

YouTube a lansat un test privind ascunderea butonului „dislike”
scris 31 mar 2021

YouTube, platformă video deținută de Google, a anunțat că a lansat „un mic experiment” pentru a testa diverse noi modele care nu afișează public numărul de aprecieri negative - „dislike” - primit de un videoclip.

Această decizie a fost luată după ce reprezentanții platformei au realizat că butonul cu degetul mare orientat în jos poate fi un mijloc de a hărțui utilizatorii individuali de YouTube, scrie News.ro.

Soluția Business Data Security de la Vodafone România, bazată pe tehnologie Fortinet, îți susține afacerea în fața pericolelor digitale, asigurând protecția tuturor echipamentelor din rețeaua locală internă a companiei CITEȘTE ȘI Soluția Business Data Security de la Vodafone România, bazată pe tehnologie Fortinet, îți susține afacerea în fața pericolelor digitale, asigurând protecția tuturor echipamentelor din rețeaua locală internă a companiei

„Dacă sunteți parte din acest mic experiment, s-ar putea să vedeți unul dintre aceste concepte în următoarele săptămâni”, a fost scris pe contul Twitter al YouTube.

Creatorii de conținut pentru YouTube vor putea vedea în continuare, prin unealta YouTube Studio, numărul de „like”-uri și „dislike”-uri primite.

Utilizatorii incluși în test vor putea de asemenea să aprecieze pozitiv sau negativ un videoclip.

Digi Communications vrea să își vândă operațiunile din Ungaria către compania ungară de tehnologie 4iG, avându-i printre acționari pe Lorinc Meszaros, cel mai bogat om de afaceri din Ungaria și un prieten apropiat al premierului Viktor Orban CITEȘTE ȘI Digi Communications vrea să își vândă operațiunile din Ungaria către compania ungară de tehnologie 4iG, avându-i printre acționari pe Lorinc Meszaros, cel mai bogat om de afaceri din Ungaria și un prieten apropiat al premierului Viktor Orban

YouTube însăși a fost subiectul unei campanii „dislike” în urmă cu doi ani. YouTube Rewind - recapitularea anuală a trendurilor culturale și în ceea ce privește meme-urile - a stabilit un record al celor mai multe aprecieri negative primite, la mai puțin de o săptămână după ce a fost publicată.

Criticii au fost nemulțumiți de faptul că Rewind cuprindea celebrități precum Will Smith, Trevor Noah și John Oliver, în timp ce mulți creatori de conținut YouTube au fost ignorați. În prezent, ea are 19 milioane de „dislike”-uri și 2,9 milioane de „like”-uri.

viewscnt
Afla mai multe despre
youtube
dislike