YouTube relaxează condițiile de monetizare pentru creatorii de conținut

YouTube relaxează condițiile de monetizare pentru creatorii de conținut
Liviu Mihai
Liviu Mihai
scris 15 iun 2023

Canalele de YouTube vor putea activa mai repede funcțiile de monetizare prin reclame, după ce compania a decis să aducă mai jos pragurile de admisie în program.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente
30 mai - Profit News TV - Maraton Fonduri Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC Bank, Fabrica de Consultanță.
11 iunie - Medika TV - Maraton Sănătatea Aparatului Urinar
12 iunie - Profit News TV - Maraton Energie
13 iunie - Eveniment Profit.ro - Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
17 iunie - Eveniment Profit.ro - Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield

YouTube anunță modificarea condițiilor de eligibilitate în cadrul programului YouTube Partner Program, care permite monetizarea creațiilor prin afișarea reclamelor vândute de companie.

Pe de o parte, pentru admiterea în program, canalele de YouTube au acum nevoie de numai 500 de abonați, ceea ce reprezintă o înjumătățire a acestui prag.

Google amână lansarea chatbot-ului Bard în Europa CITEȘTE ȘI Google amână lansarea chatbot-ului Bard în Europa

Pe de altă parte, al doilea criteriu, cel de performanță, a fost scăzut cu 25%. În loc de 4.000 de ore de vizionare, un canal va fi primit în programul de monetizare după ce va ajunge le 3.000 de ore de vizionare în decursul unei luni.

Noile condiții urmează să fie implementate treptat. Primele țări în care acestea vor deveni active vor fi Statele Unite, Regatul Unit, Canada, Taiwan și Coreea de Sud.

Relaxarea condițiilor de acceptare în cadrul YouTube Partner Program va duce la creșterea numărului de canale care vor afișa reclame și care, astfel, vor genera bani pentru ele și pentru YouTube.

În urmă cu mai mulți ani, YouTube decidea să impună condiții mai stricte pentru monetizare, după o serie de scandaluri cu clipuri care promovau ura și extremismul, în care apăreau reclamele unora dintre marile branduri.

viewscnt
Afla mai multe despre
youtube
monetizare
video
reclame