Populara aplicație de conferințe video va intra pe un teritoriu dominat în prezent de Microsoft și Google, prin integrarea unui calendar și a unui client de e-mail.
Zoom a anunțat că urmează să integreze un client de e-mail și un calendar în suita sa de comunicare. Acestea vor semăna cu soluțiile oferite de Microsoft sub brandul Outlook și vor fi disponibile în cadrul interfeței unificiate Zoom One.
Viitoarele instrumente se adresează companiilor mici și medii, care vor putea fie să integreze propriile soluții, fie să folosească aplicațiile oferite de Zoom. Cea de-a doua variantă va fi preferată de companiile ce nu au un departament IT dedicat care să se ocupe de configurarea și securizarea serverelor de e-mail.
31 octombrie - Maratonul de Educație Financiară
5 noiembrie - Gala Profit – Povești cu Profit... Made in Romania
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii
Zoom spune că folosirea viitoarelor sale produse va crește productivitate, scutind utilizatorii să schimbe între soluția de comunicare video și celelalte instrumente de birou folosite.
Comunicarea directă dintre utilizatorii viitorului serviciu de e-mail va fi criptată end-to-end, țin să amintească oficialii companiei care, în urmă cu câțiva ani, pretindea că Zoom oferă criptarea E2E deși nu era adevărat.
Cu trecerea la noul serviciu de e-mail, clienții Zoom vor putea trimite mesaje folosind domeniul @zmail.com, în vreme ce abonații Zoom One Business vor putea folosi propriul domeniu.
Cândva în cursul anului viitor, Zoom va lansa și alte facilități, precum Zoom Spots, o interfață în care colegii de muncă care lucrează de la distanță rămân în legătură video pe toată durata programului, și Zoom Virtual Agent, un chatbot bazat pe AI care ar trebui să fie de folos în ceea ce privește partea de suport tehnic pentru clienți.