LG atacă piața cu o nouă strategie: creează marca proprie ThinQ, sub care va reuni de anul viitor toate produsele și serviciile care utilizează inteligența artificială

LG atacă piața cu o nouă strategie: creează marca proprie ThinQ, sub care va reuni de anul viitor toate produsele și serviciile care utilizează inteligența artificială
scris 21 dec 2017

Grupul sud-coreean LG Electronics creează marca proprie ThinQ, sub care va reuni de anul viitor toate electrocasnicele, aparatele electronice și serviciile ce utilizează inteligența artificială. 

Produsele și serviciile LG ThinQ vor avea capacitatea de a folosi tehnologia deep learning și de a comunica între ele, utilizând o varietate de tehnologii AI, atât din partea altor parteneri, cât și tehnologia AI proprie LG, DeepThinQ.

Compania a decis recent să includă Wi-Fi în toate aparatele sale premium lansate în acest an.

LG Electronics este lider mondial în furnizarea de produse din domeniul electronicii, informațiilor și comunicațiilor și al doilea mare producător de televizoare din lume, după Samsung.

FOTO După o perioadă de criză, interesul oamenilor de afaceri pentru avioane private este indicat în creștere. Cât costă o oră de zbor CITEȘTE ȘI FOTO După o perioadă de criză, interesul oamenilor de afaceri pentru avioane private este indicat în creștere. Cât costă o oră de zbor

Compania are peste 75,000 de angajați în 118 birouri din întreaga lume și vânzări globale de 47.9 miliarde dolari anul trecut.

Grupul a anunțat însă că în trimestrul IV a înregistrat prima pierdere operațională din ultimii șase ani, de 35 de miliarde de woni (29,36 milioane dolari), atribuită de analiști pierderilor generate de divizia de dispozitive mobile și vânzărilor slabe de aparatură electrocasnică.

Compania include patru mari divizii: Home Entertainment, Mobile Communications, Home Appliance & Air Solution și Vehicle Components.

 

 

viewscnt
Afla mai multe despre
lg
fabrica