Linnify, companie originară din Cluj-Napoca care ajută companiile să dezvolte produse scalabile în domenii precum educație, sănătate, wellbeing și sustenabilitate, a înregistrat o creștere a cifrei de afaceri cu 10% și preconizează depășirea pragului de 2 milioane de euro până la finalul anului 2023.
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
În 2024, compania își propune dublarea cifrei de afaceri și continuarea procesului de extindere pe piața internațională.
CITEȘTE ȘI Cel mai mare producător și exportator român de mobilă, furnizor-cheie al IKEA, pune în funcțiune o centrală fotovoltaică de peste 4 MW instalată pe halele sale industrialePână în prezent, Linnify a dezvoltat 70 de produse digitale, iar 150 de idei de startup au folosit metodologii din procesul lor de validare, din țări precum Statele Unite ale Americii, Germania, Austria, Marea Britanie, Emiratele Arabe Unite, Italia, Luxemburg, Olanda și România.
Linnify este o companie românească fondată în 2016 de trei prieteni, Alexandru Bogdan, Răzvan Bretoiu și Cătălin Briciu.
Compania are sediul în Cluj-Napoca și este specializată în soluții IT, având expertiză în dezvoltarea de produse digitale și servicii de validare a ideilor.