Amazon lansează un nou serviciu de publicitate pentru retaileri

Amazon, care a devenit în ultimii ani un gigant în domeniul publicității online, a anunțat lansarea serviciului Amazon Retail Ad Service, care permite altor site-uri să utilizeze tehnologia sa publicitară pentru propriile magazine online, transmite CNBC.
Alatura-te Profit InsiderJoin Profit Insider
Amazon lansează un nou serviciu de publicitate pentru retaileri

Amazon, care a devenit în ultimii ani un gigant în domeniul publicității online, a anunțat lansarea serviciului Amazon Retail Ad Service, care permite altor site-uri să utilizeze tehnologia sa publicitară pentru propriile magazine online, transmite CNBC.

Noul serviciu permite companiilor să afișeze ”reclame contextuale relevante, în locul și momentul potrivit” în rezultatele căutărilor, pe paginile de produse și în alte secțiuni ale site-urilor lor, conform declarațiilor Amazon.

FOTO Atenție - A apărut o nouă metodă de fraudă: SMishing. Românii păcăliți să plătească prin Revolut CITEȘTE ȘI FOTO Atenție - A apărut o nouă metodă de fraudă: SMishing. Românii păcăliți să plătească prin Revolut

Disponibil inițial pentru retailerii din Statele Unite, serviciul presupune tarife bazate pe nivelurile de utilizare, însă prețurile nu au fost dezvăluite, scrie News.ro.

În 2022, Amazon a început să evidențieze veniturile din publicitate în raportările financiare trimestriale, arătând că acest segment a devenit o componentă importantă a veniturilor companiei.

În cel mai recent trimestru, veniturile din publicitate au ajuns la 14,3 miliarde de dolari, plasând Amazon pe locul trei pe piața publicității digitale, după Alphabet și Meta.

Majoritatea veniturilor Amazon din publicitate provin din reclame pentru produse sponsorizate, plasate în rezultatele căutărilor și pe paginile de produse. Noul serviciu, Amazon Retail Ad Service, oferă retailerilor posibilitatea de a personaliza designul, amplasarea și numărul reclamelor afișate pe site-urile lor, utilizând totodată instrumentele de măsurare și raportare oferite de Amazon.

Amazon a precizat că serviciul funcționează pe sisteme separate de propriul său business de retail, iar retailerii își gestionează datele prin conturile lor AWS.

Primele companii care utilizează acest serviciu includ iHerb (retailer de sănătate și wellness), startup-ul de produse alimentare asiatice Weee! și Oriental Trading Co., care vinde jucării și produse pentru petreceri.

Furnizorii auto discută cum își pot reloca producția în SUA, după mesajul lui Trump că va majora tarifele la importuri CITEȘTE ȘI Furnizorii auto discută cum își pot reloca producția în SUA, după mesajul lui Trump că va majora tarifele la importuri

”Am proiectat acest serviciu pentru a aduce beneficii retailerilor, agenților de publicitate și cumpărătorilor și suntem nerăbdători să vedem cum va îmbunătăți rezultatele, va stimula vânzările și va transforma experiența de cumpărături,” a declarat Paula Despins, vicepreședinte al diviziei Amazon Ads Measurement.

Anunțul vine cu câteva zile înainte de târgul anual al Federației Naționale a Retailerilor din SUA.

Aceasta nu este prima dată când Amazon vinde tehnologia și serviciile sale altor companii. Amazon Web Services (AWS) a debutat în 2006, iar în 2022 compania a lansat serviciul Buy With Prime, care combină plățile și serviciile de livrare Amazon pentru alți retaileri.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News
NewsLetter

Pentru o sinteza cu cele mai importante evenimente economice ale zilei te rugam sa te abonezi la newsletter:

Citeste in continuare
Imobil de prestigiu situat pe strada Emanoil Porumbaru
  • {literal}{/literal} băi

De vânzare
2.600.000 €
Ultimele ştiri
De weekend
Curs BNR
1 EUR5.0694 -0.0013-0.03 %
1 USD4.3258 -0.0139-0.32 %
1 GBP5.8565 -0.0039-0.07 %
1 CHF5.4221 -0.0069-0.13 %

Curs BNR oferit de cursvalutar.ro

News.ro
Playtech.ro
3 CAMERE - DISCOUNT - 12% DIRECT DE LA DEZVOLTATOR - PIPERA
  • {literal}{/literal} dormitoare
  • {literal}{/literal} băi

De vânzare
129.030 €
Cele mai citite