Click și Libertatea, între cele mai vândute cotidiene naționale în perioada ianuarie – martie 2017

Click și Libertatea, între cele mai vândute cotidiene naționale în perioada ianuarie – martie 2017
Profit.ro
Profit.ro
scris 7 iun 2017

Click și Libertatea se numără între cele mai vândute cotidiene naționale în perioada ianuarie – martie 2017, cu câte 77.482, respectiv 44.919 de exemplare, potrivit cifrelor de difuzare publicate, marți, de Biroul Român de Audit Transmedia (BRAT).

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Biroul Roman de Audit Transmedia a publicat marți, pe site-ul său, cifrele de difuzare aferente perioadei ianuarie - martie 2017 pentru cele 87 de publicații care au depus declarațiile în condiții regulamentare, scrie News.ro.

În categoria celor mai vândute cotidiene naționale în perioada ianuarie - martie 2017 urmează: Ziarul Lumina, cu 21.739 de exemplare, Gazeta Sporturilor, cu 16.919 de exemplare, Evenimentul Zilei, cu 10.459 de exemplare, și România liberă, cu 10.311 de exemplare.

VIDEO&FOTO După seria Batman, Samsung lansează Galaxy S8 Pirates of the Caribbean edition CITEȘTE ȘI VIDEO&FOTO După seria Batman, Samsung lansează Galaxy S8 Pirates of the Caribbean edition

Cotidianul național Click conduce, cu cele 77.482 de exemplare vândute, și topul 5 al celor mai vândute publicații, indiferent de tipul acestora. Topul este completat de publicația lunară națională Practic în bucătărie, cu 57.329 de exemplare, cotidianul național Libertatea, cu 44.919 de exemplare, săptămânalul național Click! De Duminică, cu 44.372 de exemplare, și săptămânalul național TVMania, cu 42.292 de exemplare.

Din analiza evoluției cifrelor de difuzare se observă că în primul trimestrul al anului 2017 mediile tirajului tipărit și difuzat pentru toate publicațiile auditate de BRAT au rămas constante față de trimestrul anterior, în timp ce media tirajului vândut a scăzut cu aproximativ 4%.

Față de trimestrul similar al anului 2016, în acest trimestru media tirajului tipărit a rămas constantă, în timp ce media tirajului difuzat a crescut cu aproximativ 1%. Media tirajului vândut în perioada ianuarie martie 2017 este cu aproximativ 11% mai mică decât în același trimestru din 2016.

BRAT (Biroul Roman de Audit Transmedia) este organizația industriei de media din România care măsoară audiența presei scrise și a mediului online, auditează tirajele (presă scrisă) și monitorizează investițiile în publicitate (presă scrisă, online, radio și outdoor). BRAT este recunoscut ca reper al pieței de publicitate pentru presa scrisă și mediul online în ceea ce privește rezultatele de audiență, tirajul publicațiilor și traficul site-urilor web.

viewscnt
Afla mai multe despre
click
libertatea
cele mai vandute ziare