Două trofee și patru nominalizări pentru o companie românească la Festivalul Internațional Cannes Lions 2023

Două trofee și patru nominalizări pentru o companie românească la Festivalul Internațional Cannes Lions 2023
Profit.ro
Profit.ro
scris 4 iul 2023

Trofeul de Argint în categoria „Social & Influencer” și trofeul de Bronz în categoria „PR” au fost obținute de agenția de creație DDB România, membră a The Group, la cea de-a 70-a ediție a Festivalului Internațional de Creativitate Cannes Lions 2023 care a avut loc între 19 și 23 iunie.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Compania a obținut alte patru nominalizări la patru categorii importante la această ediție a evenimentului care s-a desfășurat în perioada 19 - 23 iunie, în orașul de pe riviera franceză.

În România au funcționat anul trecut 320 posturi de televiziune private CITEȘTE ȘI În România au funcționat anul trecut 320 posturi de televiziune private

Printre campaniile câștigătoare, anul acesta, la Cannes Lions s-a numărat și campania #DeNetestat (#UnExaminable), o inițiativă de eliminare legislativă a testelor de virginitate, lansată la nivel național în iunie 2022, care a reușit să elimine, oficial în Romania, aceste certificate de virginitate, realizate la cererea persoanelor fizice, în urma unui ordin comun al Ministerului Sănătății și Ministerului Justiției, publicat în mai 2023. #DeNestestat este o campanie semnată de agenția DDB România, realizată pro bono în parteneriat cu Rețeaua pentru Prevenirea și Combaterea Violenței Împotriva Femeilor (VIF).

Totodată, campania #DeNetestat a primit alte patru nominalizări (shortlists) la patru categorii importante din cadrul festivalului: „Social & Influencer”, „PR”, „Health & Wellness” și „Film”.

"Câștigarea celor două trofee, în cadrul celui mai mare festival dedicat creativității, reprezintă o premieră pentru DDB România și o certificare a faptului că realizăm campanii cu ecou global, care au în centrul lor teme delicate și că reușim să generăm schimbare în societatea în care trăim", declară Roxana Memetea, Managing Partner al DDB România.

Cele două trofee obținute la Cannes se adaugă portofoliului cu distincții al DDB România, care a câștigat per total, în ultimul an, opt premii internaționale, în cadrul mai multor festivaluri de specialitate (Eurobest, Cresta Awards, London International Awards, Effie Awards, D&AD Festival, The One Show), ca urmare a realizării campaniei sociale #DeNetestat.

"Interzicerea acestor teste, precum și rezultatele obținute la Cannes Lions, reprezintă lucruri de care ne mândrim și care au apărut în urma efortului nostru colectiv și a implicării noastre emoționale în această campanie", menționează Roxana Niță, Executive Creative Director al DDB România.

La ediția din acest an a Cannes Lions, DDB Worldwide, rețeaua internațională la care DDB România este afiliată din 2012, a fost decernată, în premieră, “Rețeaua Anului 2023”. În acordarea acestui premiu au contribuit și trofeele, dar și nominalizările obținute de DDB România pentru campania #DeNetestat.

Cea de-a 70 ediție aniversară a festivalului internațional dedicat creativității - Cannes Lions 2023 - a fost una dintre cele mai mari ediții organizate până acum.

În cadrul festivalului s-au înregistrat aproape 27.000 de înscrieri de campanii creative din peste 100 de țări. Doar 3% dintre înscrieri au fost declarate câștigătoare în cadrul cunoscutului festival.

viewscnt
Afla mai multe despre
festivalul internațional cannes lions 2023
the group
ddb românia