General Motors Co (GM.N) a anunțat ca a întrerupt temporar publicitatea plătită pe Twitter după ce Elon Musk a finalizat preluarea companiei de social media, conform Reuters.
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
Cel mai mare producător auto din SUA a declarat că „au loc interacțiuni cu Twitter pentru a înțelege direcția platformei sub noul proprietar”, scrie News.ro.
CITEȘTE ȘI FOTO Elena Skvortsova, născută în Rusia, pleacă din board-ul OMV Petrom și cel al companiei-mamă austriece. Cine o înlocuieșteTwitter nu a răspuns imediat unei solicitări de a comenta situația. Elon Musk este, de asemenea, directorul executiv al rivalului GM, Tesla Inc (TSLA.O).
GM a spus că a întrerupt temporar publicitatea plătit”. Producătorul auto din Detroit a adăugat că „interacțiunile cu clienții pe Twitter vor continua”.
Vânzările de reclame au reprezentat mai mult de 90% din veniturile Twitter în al doilea trimestru. La o prezentare pentru publicitari din luna mai, unele agenții de publicitate și mărci erau deja sceptice și preocupate de viitorul Twitter.
În ajunul încheierii tranzacției, Musk a făcut un apel direct la agențiile de publicitate într-un tweet sub forma unei scrisori deschise: „Twitter, evident, nu poate deveni un iad liber, în care poate fi spus orice fără a exista consecințe!... Twitter aspiră să fie cea mai respectată platformă de publicitate din lume care vă întărește brandul și vă crește afacerea”
Musk a scris pe Twitter că Twitter va forma un consiliu de moderare a conținutului „cu puncte de vedere foarte diverse”.