Instrumentul a fost dezvoltat în colaborare cu Publicis Groupe și Accenture și ar putea fi capabil să creeze spoturi TV gata de difuzare până în sezonul sărbătorilor de anul viitor, dar și pentru Super Bowl 2027, potrivit lui Jon Halvorson, vicepreședinte global pentru experiența consumatorilor la Mondelez.
Compania a investit deja peste 40 de milioane de dolari în proiect, scrie News.ro.
Mondelez, care produce branduri precum Oreo, Milka, Cadbury și Chips Ahoy, folosește deja conținut creat de AI pe rețelele sociale pentru promovarea unor produse în SUA și Germania.
În noiembrie, Oreo va utiliza noul instrument pentru paginile sale de produse de pe Amazon și Walmart.
Ca măsură de siguranță, fiecare material generat este verificat de oameni, iar compania are reguli stricte privind evitarea conținutului manipulator, stereotipurilor sau promovării obiceiurilor alimentare nesănătoase.
Mondelēz a anunțat în luna mai că investește în startup-ul estonian pentru fermieri eAgronom, prezent și pe piața din România.













