Militari Shopping Center, deținut de Atrium European Real Estate, evaluat în urcare la aproape 87 milioane de euro, a înregistrat venituri nete din chirii de 6,9 milioane de euro anul trecut, nivel în ușoară creștere față de cel de 2016, deși gradul de ocupare al proiectului s-a diminuat ușor, la 99,2%.
Veniturile brute ale Militari Shopping Center au urcat anul trecut cu 10%, de la 6,69 milioane de euro la 7,4 milioane de euro. Centrul comercial din Militari are o suprafață total închiriabilă de 54.100 de metri pătrați, ceea ce reprezintă 5,8% din portofoliul deținut de Atrium, care se ridică la 970.000 de metri pătrați.
Randamentul investițional al parcului de retail este de 8,1%, gradul de închiriere al proiectului fiind de 99,2% față de 99,6% la finele anului anterior. Printre cei mai importanți chiriași ai parcului sunt Auchan, C&A, Takko, Praktiker, H&M, JYSK, Hervis, Decathlon și Domo.
28 mai Maratonul Fondurilor Europene
4 iunie Eveniment Profit.ro - Piața imobiliară între șocuri și oportunități - Ediția a V-a

Valoarea de piață a Militari Shopping Center a crescut în perioada analizată cu 7,2 milioane de euro, până la 86,79 milioane de euro. Din punct de vedere al valorii, Militari Shopping Center reprezintă 3,6% din portofoliul Atrium, evaluat la 2,4 miliarde de euro.
Atrium European Real Estate deține 39 de proprietăți în Polonia, Cehia, Slovacia, Rusia, Ungaria, România și Letonia. Veniturile totale la nivel de grup au fost de 190 milioane de euro, în ușoară creștere față de 2016.
Atrium European Real Estate a achiziționat, în 2004, prima fază a proiectului din Militari, dezvoltat de compania belgiană Liebrecht&wooD. Pentru extindere, finalizată în martie 2009, compania a anunțat că a alocat 67 milioane euro. În 2014, proiectul a fost extins de la o suprafață închiriabilă de 53.400 metri pătrați la 54.100 metri pătrați. Anul trecut, zona de food-court a fost refăcută, iar lanțul de cafenele Starbucks a deschis prima cafenea drive thru în cadrul parcului de retail.