Operațiunile Ebury România au crescut în acest an

Operațiunile Ebury România au crescut în acest an
Profit.ro
Profit.ro
scris 8 sep 2020

După primele 8 luni ale acestui an, dintre care 6 marcate de pandemie, Ebury își păstrează tendința de creștere a businessului, România fiind una dintre cele mai dinamice piețe la nivel european. Bilanțul companiei fintech în această perioadă arată o creștere cu 60% a operațiunilor efectuate, peste 1.000 de clienți (corporații și IMM-uri) și o echipă ajunsă la maturitate, formată din 26 de angajați forex.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Mai mult, Ebury mizează pe consolidarea activității în țările din Europa Centrală și de Est (România, Bulgaria, Cehia și Polonia), o regiune care înregistrează o creștere rapidă (de cel puțin 40% de la an la an) și un potențial unic privind serviciile financiare. La conducerea regiunii a fost promovat Johan Gabriels, fostul Country Manager Ebury România și Bulgaria. 

ANAF - Regim contabil și fiscal privind sumele decontate angajatorilor în cazul acordării unor zile libere părinților pentru supravegherea copiilor, în situația închiderii temporare a unităților de învățământ CITEȘTE ȘI ANAF - Regim contabil și fiscal privind sumele decontate angajatorilor în cazul acordării unor zile libere părinților pentru supravegherea copiilor, în situația închiderii temporare a unităților de învățământ

Mixul de clienți include companii care și-au redus activitatea cu până la 80% dar și clienți care și-au dublat sau chiar triplat activitatea.

Volumul de business a biroului local nu a fost afectat de pandemie desi au existat clienți din aviație, turism, evenimente care au înregistrat pierderi mari. În extrema cealaltă, au fost companii din industrii care au înregistrat tranzacții financiare în creștere față de perioada anterioară. Acestea au activat în special în zona de retail, industria medicală și cea tehnologică. Având în vedere că această criză sanitară e departe de a se fi încheiat, există o precauție în zona tranzacțiilor, companiile fiind foarte prudente în gestionarea planurilor de dezvoltare.  Pe de altă parte, pandemia a accelerat deschiderea companiilor către digitalizare și servicii fintech, companiile din acest domeniu dovedindu-și agilitatea în condiții dificile.

Ebury, al cărui acționar majoritar este Banco Santander, este una dintre companiile fintech cu cea mai rapidă creștere din Europa, specializată în strategii de tranzacționare forex, managementul riscului valutar, plăți internaționale și finanțarea comerțului pentru corporații locale și IMM-uri. 

Ebury are 25 de birouri în întreaga lume și circa 45.000 IMM-uri și clienți corporativi. 

Înființată în Londra în anul 2009, cu birouri la nivel global, Ebury furnizează servicii personalizate de schimb valutar și finanțare.

Compania este un fintech unicorn, cu operațiuni în 20 țări și 140 de monede, mărindu-și veniturile cu o medie de 50% pe an în ultimii trei ani. 

viewscnt
Afla mai multe despre
ebury
fintech