Niro pune brandul Swissôtel pe hotelul său de cinci stele dezvoltat în cea mai fierbinte zonă imobiliară a Bucureștiului. Nicolae Dumitru se extinde în acest sector

Niro pune brandul Swissôtel pe hotelul său de cinci stele dezvoltat în cea mai fierbinte zonă imobiliară a Bucureștiului. Nicolae Dumitru se extinde în acest sector
Alexandru Urzică
Alexandru Urzică
scris 2 apr 2019

Niro Investment, companie controlată de omul de afaceri Nicolae Dumitru, a adus brandul  hotelier de cinci stele Swissôtel în România printr-un contract de management semnat cu Accor, care va opera hotelul a cărui inaugurare este preconizată pentru 2021.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

1 aprilie - Profit Health.forum Radiografia cheltuielilor din sănătate - cu sprijinul: Arpim, Bristol Meyers Squibb, Roche, Stada, MSD, UCB Pharma Romania
9 aprilie - Eveniment Profit.ro - Investiții vs Deficit: Provocări și riscuri sub impactul datoriei și deficitelor publice în creștere
23 aprilie - Maratonul de Educație Financiară

Construcția celui mai înalt hotel din România, care va măsura 85 de metri, se desfășoară pe un teren de circa 4.000 metri pătrați aflat în proprietatea lui Nicolae Dumitru de mai bine de zece ani. Imobilul va fi amplasat între Școala Națională de Studii Politice și Administrative (SNSPA) și Romexpo, chiar pe Bulevardul Expoziției, zonă care a atras în ultima perioadă mai multe investiții imobiliare.

Hotelul Niro presupune o investiție estimată la 60 milioane de euro și va avea o suprafață totală construită de aproximativ 30.000 metri pătrați, 27 de nivele dintre care trei subterane.

„Preconizăm recuperarea investiției între 12 și 14 ani. Am pornit din start pe segmentul hotelier cu două proiecte și probabil că vor urma și altele. Ne place să facem surprize. Swissôtel va avea cea mai mare facilitate de evenimente, un SPA pe un întreg etaj, cu o piscină de 25 de metri lungime, cu vedere panoramică asupra Bucureștiului. Va fi și un restaurant pe terasa hotelului, cu acoperiș retractabil“, a declarat Zsolt Nagy, CEO-ul Niro Investment Group.

Hotelul va avea 225 de camere distribuite pe 18 etaje și va dispune de cea mai mare zonă de conferințe de pe piață, pentru 455 de persoane.

HARTĂ În zona Expoziției se anunță proiecte care vor totaliza spații de birouri de peste 200.000 metri pătrați și peste 3.000 locuințe, în următorii cinci ani CITEȘTE ȘI HARTĂ În zona Expoziției se anunță proiecte care vor totaliza spații de birouri de peste 200.000 metri pătrați și peste 3.000 locuințe, în următorii cinci ani

„Previziunile arată că dintre capitalele din regiune, Bucureștiul va avea cea mai mare creștere în industria hotelieră. Este adevărat că avem și de recuperat față de alte capitale din Europa Centrală. Numărul de pasageri pe Aeroportul Otopeni crește de la an la an, iar afacerile străine sunt tot mai multe. Credem în această zonă a Bucureștiului, care este într-o mare dezvoltare și tinde să devină o nouă zonă financiară a orașului. Avem bănci, facultăți, clădiri de birouri, vor fi și ansambluri rezidențiale, va fi metrou, plus centrul expozițional Romexpo. Este un potențial uriaș pe care îl vom valorifica prin acest hotel“, motivează Nagy investiția. 

Constructorul proiectului este antreprenorul austriac PORR, proiectarea este realizată de către Architect Service, iar consultanța de business în cadrul tranzacției cu Accor a fost oferită proprietarului de către Beaufort Global.

Austriecii de la Porr Construct intră pe piața imobiliară românească prin dezvoltarea a două hoteluri și așteaptă să înceapă o nouă autostradă CITEȘTE ȘI Austriecii de la Porr Construct intră pe piața imobiliară românească prin dezvoltarea a două hoteluri și așteaptă să înceapă o nouă autostradă

Swissôtel este unul dintre cele mai cunoscute branduri elvețiene din lume, cu peste 30 de hoteluri contemporane la nivel mondial. Brandul aparține grupului Accor, care se extinde puternic în România. În următorii doi ani va deschide 20 de noi hoteluri aici, dintre care 12 vor fi în București.

În 2019, oferta de camere va crește cu 1.500 de unități, odată cu inaugurarea a patru hoteluri importante, printre care noi branduri: Indigo (adus de Intercontinental), Courtyard (by Marriott), Autograph (by Marriott) și Corinthia Hotels International, brand adus pe piață tot de Niro Investment. În Capitală sunt în prezent circa 11.000 de camere de hotel, ceea ce, raportat la populația orașului, este la jumătate față de Budapesta, potrivit calculelor Colliers Internațional.

Diversificare

Grupul Niro are un portofoliu de proiecte dezvoltate care totalizează o suprafață de 500.000 de metri pătrați construiți, cu o valoare de peste 400 milioane de euro, potrivit datelor făcute public. Printre cele mai cunoscute proiecte dezvoltate de Nicolae Dumitru se numără Dragonul Roșu, Complexul Agroalimentar Crângași sau Central Residential Park, de lângă stadionul Dinamo. Compania a cumpărat anul trecut 50% din acțiunile Ritter Broker de Asigurare, care asigură toate imobilele Niro, informație apărută în exclusivitate pe Profit.ro.

EXCLUSIV Fondul grec de investiții Zeus Capital vrea să cumpere clădiri de birouri în București de până în 120 milioane euro. Speră la o achiziție în 2019. \ CITEȘTE ȘI EXCLUSIV Fondul grec de investiții Zeus Capital vrea să cumpere clădiri de birouri în București de până în 120 milioane euro. Speră la o achiziție în 2019. "România este o poveste frumoasă, dar când intri în analiză, apar semne de întrebare.“

„În ultimul an, ne-am transformat organizațional într-un grup de investiții. Nu mai suntem legați doar de zona imobiliară. Am ales acum acest segment mai sofisticat de hotelărie, dar ne îndreptăm către diverse domenii. Am investit deja și într-un broker de asigurări. Analizăm proiecte din mai multe domenii. E important să găsim tineri antreprenori români cu viziune, care caută un partener ce nu se uită imediat după profit. Credem în parteneriate pe termen lung“, spune Florin Suicescu, președintele Consiliului de Administrație al Niro.

Piața hotelieră din București este dominată de hoteluri de patru și cinci stele, care reprezintă peste 70% din capacitatea totală, în timp ce hotelurile de una și două stele au o pondere de doar 10%. Totodată, aproape 47% din camerele hotelurilor din București sunt operate sub sigla lanțurilor internaționale, față de o medie de doar 7,5% la nivel național.

viewscnt
Afla mai multe despre
niro investment
nicolae dumitru
swissôtel
accor
hotel