Furnizorul de profile de tâmplărie din aluminiu Alumil Rom Industry a obținut în primele 3 trimestre un profit net de 3,6 milioane lei, cu 151% mai mare decât în perioada similară a anului trecut, pe fondul unei creșteri cu 15% a încasărilor.
Alumil Rom Industry (ALU), compania care desface pe piața românească profilele de tâmplărie din aluminiu produse de compania greacă Alumil Miloas, a realizat în primele 9 luni ale acestui an venituri din vânzări de 47,86 milioane lei, cu 15,10% peste cele de 41,58 milioane lei din intervalul corespondent din 2016. Costurile aferente vânzărilor s-au majorat într-o dinamică superioară, +20,02%, la 33,99 milioane lei, de la 28,32 milioane lei.
Astfel, marja brută a fost de 13,87 milioane lei, în urcare cu 4,68% față de 13,25 milioane lei în primele 6 luni ale anului trecut. Profitul operațional de aproximativ 4,81 milioane lei este cu 132,36% mai mare, iar profitul net a crescut cu 151,75%%, la 3,60 milioane lei, de la cele 1,43 milioane lei lei din primele 3 trimestre din 2016. La jumătatea anului, câștigul net era de aproximativ 230.000 de lei.
21 mai Maratonul Economia Sustenabilă
28 mai Maratonul Fondurilor Europene

La 30 septembrie, compania avea active totale de 82,60 milioane lei, în creștere cu 5,30% față de cele de 78,44 milioane lei prinse în bilanț la data de 31 decembrie 2016. Compania a inițiat în această toamnă o serie de vânzări de terenuri în județul Timiș, în județul Brașov și în București. Datoriile totale s-au stabilizat la o valoare cu puțin peste 27 milioane lei.
Alumil Rom Industry, companie controlată de Alumil Miloas în proporție de 55,90% și care îl are ca alt acționar major pe directorul general Michail Sotiriou, cu o participație de 23,95%, este listată la Bursa de Valori București din anul 2007, unde la ultimul preț de închidere de 0,9400 lei/acțiune, capitalizarea de piață a societății se ridică la 29,37 milioane lei (6,32 milioane euro).