Începând cu luna noiembrie 2025, platforma 5 to go devine cea mai extinsă rețea de puncte de vânzare pentru pachete turistice.
Colaborarea deschide un nou canal de distribuție pentru turismul organizat și extinde acoperirea comercială a Fibula.

Campania, care începe pe 15 noiembrie 2025, se va desfășura în toate cele peste 650 de cafenele 5 to go din România. În fiecare locație, clienții vor găsi pahare cu identitatea vizuală a proiectului și alte materiale dedicate, alături de codul QR ce le permite să acceseze pagina specială cu oferte de vacanță.
Pachetele disponibile vor fi actualizate periodic, însă reducerea de 5% față de prețul de listă se va menține pe întreaga durată. Odată cu lansarea campaniei, în meniul 5 to go va fi inclusă și o nouă băutură signature, creată special pentru această colaborare.
Fibula Group este un touroperator din Balcani și un jucător regional de referință în industria turismului, cu peste 30 de ani de experiență pe piețele din Turcia și Europa de Sud-Est. Grupul deține birouri proprii și desfășoară operațiuni în România, Turcia, Bosnia și Herțegovina, Macedonia de Nord, Kosovo, Serbia, Albania și Elveția.
Din portofoliu fac parte hoteluri de 5 stele în Antalya (Belek și Side) și Ohrid (Macedonia de Nord), iar pentru vara anului 2025 este planificată deschiderea unei noi unități hoteliere proprii în Belek.

Pe piață din 2015, 5 to go a depășit 650 de unități deschise, fiind cel mai mare lanț de cafenele din Europa de Est, dar și cea mai accesată franciză din România.
5 to go vizează extinderea în forță pe piața din Bulgaria și anunță că va deschide 150 de locații în următorii 3-4 ani.
Astfel, după primele teste de piață în Bulgaria, prin deschiderea a două locații la Ruse, 5 to go targetează adăugarea de noi puncte strategice pe harta Bulgariei, începând din Sofia și continuând cu restul țării, în zone cu potențial. În paralel, businessul de retail a fost demarat de 5 to go în luna mai 2025, prin colaborarea cu lanțul de magazine Minimart și cu un distribuitor local, pentru dezvoltarea rețelei în sectorul de traditional trade.

Radu Savopol, fondatorul lanțului de cafenele 5 to go, a anunțat recent că pregătește pentru anul acesta lansarea conceptului Lacto Bar, investiția în prima unitate fiind de până în 100.000 de euro.
5 to go a lansat anul acesta un nou concept de franciză, Espresso, o rulotă care poate fi amplasată în locuri altfel greu accesibile, precum drumuri naționale, parcări și localități de mici dimensiuni, fiind ușor de adaptat diverselor contexte de utilizare.
