

Retailerul german Kaufland anunță în România că dublează valoarea garanției SGR.
În 2025, categoria home & deco de sezon trece tot mai mult din zona de „ornament ocazional” în zona de investiție atent gândită în confortul de acasă.
Lidl România desfășoară o nouă inițiativă de susținere a Rețelei Băncilor pentru Alimente.
Bacanta Fetească Neagră 2021, vinul de astăzi, este un roșu intens și condimentat, care îmbină caracterul autentic românesc cu rafinamentul unui vin de colecție.
Strauss România, cel mai important producător local de cafea, deținătorul mărcilor Doncafé și Amigo, controlat de grupul israelian omonim, și-a majorat vânzările cu peste o cincime în primele nouă luni raportat la perioada similară a anului trecut, prețurile de vânzare mai mari compensând scăderea volumelor.
Bookzone, cea mai mare librărie online din România, continuă extinderea în retailul fizic, după debutul din Plaza România. Compania deschide deja, astăzi, un al doilea magazin, în București Mall. Intrarea în retailul offline vine după închiderea librăriilor Diverta din ambele centre comerciale.
Anta Sports Products, producător chinez de articole sportive, se numără printre companiile care analizează o posibilă preluare a brandului german Puma.
Grupul imobiliar M Core, al cărui principal acționar este magnatul imobiliar britanic Caspar MacDonald-Hall, cu legături strânse cu Familia Regală, deschide un nou parc de retail, la Orăștie.
Cererea puternică pentru iPhone a impulsionat vânzările de telefoane mobile la ediția din acest an a Zilei Celibatarilor, sărbătoare chineză transformată într-un adevărat maraton de cumpărături de gigantul din e-comerț Alibaba.
Banca Europeană pentru Reconstrucție și Dezvoltare participă parțial la împrumutul acordat Altex România de către Raiffeisen Bank România, pentru achiziționarea Bricostore, a anunțat creditorul cu sediul la Londra.
LPP Logistics a semnat un contract de închiriere pentru un nou Centru de Distribuție în România
Flanco, primul Smart Discounter electro-IT din România, continuă strategia accelerată de extindere prin deschiderea a două noi magazine, în Timișoara și Orăștie.
Retailerul german Kaufland anunță în România că lansează, în perioada 29 noiembrie - 5 decembrie, campania specială de Moș Nicolae.
AFI a obținut o refinanțare în valoare de 537 milioane de euro pentru susținerea a trei proiecte majore din portofoliu, reprezentând cea mai mare tranzacție de refinanțare din domeniul real estate din România.
Grupul antreprenorial românesc Agroland, activ în retail, agribusiness, producție alimentară și nutriție animală, își continuă strategia de expansiune prin inaugurarea a două noi magazine în format MEGA, în Odorheiu Secuiesc și Orăștie.
În această perioadă, produsele românești cu tradiție beneficiază de o expunere specială în cadrul tuturor magazinelor Auchan din țară.
Supeco, formatul de discount integrat în rețeaua Carrefour România, continuă extinderea rețelei sale.
Pentru o sinteza cu cele mai importante evenimente economice ale zilei te rugam sa te abonezi la newsletter:
| 1 EUR | 5.0890 | -0.0018 | -0.04 % |
| 1 USD | 4.3140 | -0.0006 | -0.01 % |
| 1 GBP | 5.8317 | +0.0016 | +0.03 % |
| 1 CHF | 5.4821 | +0.0037 | +0.07 % |
Curs BNR oferit de cursvalutar.ro