Alfredo Seafood anunță că a încheiat 2016 cu o creștere de 45% față de anul precedent

Alfredo Seafood anunță că a încheiat 2016 cu o creștere de 45% față de anul precedent
Profit.ro
Profit.ro
scris 6 mar 2017

Romfood Trading a anunțat că a încheiat anul 2016 cu o cifră de afaceri de 16 milioane de euro, în creștere cu 45% față de cele 11 milioane de euro înregistrate în 2015.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

“2016 a fost un an bun pentru noi, marcat de realizări semnificative în ceea ce privește noile game de produse promovate, dar și la nivelul îmbunătățirilor pe care le-am implementat din punct de vedere tehnologic și logistic. Sunt bucuros să remarc și trendul ascendent al întregii piețe de pește și fructe de mare din România care se manifestă, în mod constant, în ultimii trei ani și care a însemnat o creștere de 3% anul trecut. Chiar dacă țara noastră se situează, la capitolul consumului de pește, încă mult în urma liderilor europeni ca Spania, Franța sau Italia, sunt optimist că 2017 ne va aduce cu un pas mai aproape de îndeplinirea viziunii noastre de piață, aceea ca românii să aibă minimum o masă pe bază de pește pe săptămână!”, a declarat Mihai Cristian Dărmănescu, Director General Romfood Trading.

Una dintre cele mai importante investiții în 2016, care va continua și în 2017, este dezvoltarea gamei de produse “ultra fresh”, pește și fructe de mare extrem de proaspete, abia capturate, care ajung la raft într-un interval cuprins între 10 și 60 de ore de când a fost prins. Lansarea cu succes a acestor produse a însemnat, pentru Alfredo Seafood, încununarea a patru ani de cercetare și dezvoltare pe acest segment de piață.

O altă realizare este și introducerea în marile lanțuri de magazine a gamei de produse de lux, care conține sortimente de pește sălbatic, fără glazură și fără tratamente cu polifosfați: somon, cod și șalău din cele mai îndepărtate colțuri ale lumii. Provocarea a constat, la acest capitol, în metodele de procesare: peștii sunt pregătiți în doar câteva ore, la bordul pescadorului, procedeu ce poartă denumirea de “frozen on board” (congelare la bord) sau sunt congelați la țărm, imediat după capturare - “frozen on shore”. Produsele astfel obținute sunt etichetate ca „fresh frozen” (proaspăt congelate).

Perspective sumbre pentru locuitorii unor cartiere din București: Mai multe stații de metrou vor fi închise temporar CITEȘTE ȘI Perspective sumbre pentru locuitorii unor cartiere din București: Mai multe stații de metrou vor fi închise temporar

Romfood Trading este unul dintre principalii importatori și distribuitori de produse din pește și fructe de mare din România. Comercializarea produselor se face prin brandul Alfredo Seafood, brand creat de Mihai Cristian Dărmănescu și Daniel Florin Nistor și lansat în anul 2013. Datorită experienței și relațiilor internaționale cu marii producători de pește din lume, dar și al celor trei linii de procesare și ambalare automatizate și de înaltă productivitate din cele două fabrici din Constanța și București, produsele cu marca Alfredo Seafood sunt distribuite atât în cele mai importate lanțuri de hypermarketuri și supermaketuri din țară., cât și în peste 300 de magazine de comerț tradițional.

viewscnt
Afla mai multe despre
romfood trading
alfredo seafood