Armorum face pasul în off-line și deschide un magazin în Sibiu

Retail   
Armorum face pasul în off-line și deschide un magazin în Sibiu

Armorum, jucător pe piața e-commerce dedicată echipamentelor de protecția muncii, a înregistrat, în 2024, o cifră de afaceri de peste 4 milioane de lei, marcând o creștere de aproximativ 20% față de anul precedent.

Este semnalată și o creștere a profitului net de +17%.

Urmărește-ne și pe Google News

Pentru anul 2025, Armorum a previzionat o creștere de 25%, vizând o cifră de afaceri de peste 5 milioane de lei (echivalentul a aproximativ 1 milion de euro). Primele cinci luni ale anului 2025 indică deja o evoluție de +31% față de perioada similară a anului trecut.

Evenimente
26 iunie Maraton Made in Romania
Electrolux dublează profitul în România CITEȘTE ȘI Electrolux dublează profitul în România

Comanda medie online a Armorum se situează în jurul valorii de 600 de lei și înregistrează o tendință de creștere de la an la an. 

Principalii factori care au influențat costurile operaționale în 2024 au fost investițiile în advertising online, necesare pentru a face față presiunii jucătorilor internaționali și sofisticării soluțiilor AI, precum și creșterea stocurilor. Aceasta din urmă este o consecință directă a dezvoltării companiei și a dorinței de a răspunde așteptărilor clienților de a primi comenzi rapid și de a avea acces la o varietate mare de opțiuni, în special pentru produsele premium.

Armorum va deschide în 2025 primul magazin fizic, în Sibiu

Compania mizează în 2025 și pe dezvoltarea comerțului clasic, printr-o investiție de 70.000 de euro în primul magazin fizic, în Sibiu.

Locația va avea o suprafață de 120 mp și va putea cuprinde produsele flaghsip din portofoliul Armorum, dispuse într-un concept de retail modern.

Magazinul va fi localizat într-o poziție strategică, în zona industrială a Sibiului, în proximitatea A1 și a depozitului logistic al Armorum.

Amenajarea spațiului va include materiale familiare clienților, simbolice pentru utilizatorii echipamentelor de protecție a muncii – beton și metal. Totodată, elementele grafice folosite în designul magazinului duc cu gândul la spații precum ateliere sau șantiere.

FOTO Romgaz a determinat Greenpeace să își corecteze și completeze datele de identificare reale în toate dosarele în care Greenpeace a atacat, în justiție, proiectul Neptun Deep CITEȘTE ȘI FOTO Romgaz a determinat Greenpeace să își corecteze și completeze datele de identificare reale în toate dosarele în care Greenpeace a atacat, în justiție, proiectul Neptun Deep

Armorum, brand al Craft & Forge SRL,  reprezintă exclusiv pe piața din România mărci premium din piața echipamentelor de muncă, precum Snickers Workwear, Hellberg, Solid Gear, Puma Workwear, Reebok Work, Dunlop, Bekina Boots.

În portofoliul de clienți se regăsesc unele dintre cele mai mari companii din România precum One United, Tehnostrade, Nuclearelectrica, Toyota Material Handling, Valmont și peste 27.000 de persoane fizice și IMM-uri.

viewscnt
Afla mai multe despre
armorum
magazin