Bonami, creștere de 50% pe piața românească. Retailerul vrea să intre pe 4 piețe noi

Bonami, creștere de 50% pe piața românească. Retailerul vrea să intre pe 4 piețe noi

Pavel Vopařil

Andra Oprescu
Andra Oprescu
scris 21 apr 2021
Bonami, retailer ceh de mobilier și decorațiuni, a încheiat primul trimestru cu o creștere de circa 50% a vânzărilor pe piața românească, la 1,7 milioane de euro. 
Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

1 aprilie - Profit Health.forum Radiografia cheltuielilor din sănătate - cu sprijinul: Arpim, Bristol Meyers Squibb, Roche, Stada, MSD, UCB Pharma Romania
9 aprilie - Eveniment Profit.ro - Investiții vs Deficit: Provocări și riscuri sub impactul datoriei și deficitelor publice în creștere
23 aprilie - Maratonul de Educație Financiară
 
Printre categoriile de produse care s-au evidențiat în ceea ce privește cererea se numără canapele, saltele și perne, ceea ce indică faptul că oamenii doresc în continuare să investească pentru a-și face căminul mai confortabil, deoarece petrec mult timp acasă, spune retailerul.
VIDEO Fitbit, prima lansare de la preluarea de către Google: Luxe, o brățară inteligentă care permite inclusiv monitorizarea nivelului de stres CITEȘTE ȘI VIDEO Fitbit, prima lansare de la preluarea de către Google: Luxe, o brățară inteligentă care permite inclusiv monitorizarea nivelului de stres

La nivel de grup, compania țintește, anul acesta, vânzări de aproape 100 milioane de euro, din care peste 10% realizate în România. Totodată, retailerul pregătește intrarea pe 4 noi piețe.

„ Am dori să intrăm pe patru noi piețe. Vizăm fostul bloc estic: Balcani și țările baltice", a afirmat CEO-ul Bonami, Pavel Vopařil.
 
Bonami a intrat pe piața locală în octombrie 2016. România a fost a treia piață străină pe care retailerul online a decis să se lanseze, după Slovacia și Polonia. Ulterior, compania a intrat și pe piața din Ungaria.
viewscnt
Afla mai multe despre
bonami
retailer
mobila. home&deco
retailer ceh