Bonami, creștere de 50% pe piața românească. Retailerul vrea să intre pe 4 piețe noi

Retail   
Bonami, creștere de 50% pe piața românească. Retailerul vrea să intre pe 4 piețe noi

Pavel Vopařil

Bonami, retailer ceh de mobilier și decorațiuni, a încheiat primul trimestru cu o creștere de circa 50% a vânzărilor pe piața românească, la 1,7 milioane de euro. 
 
Urmărește-ne și pe Google News
Printre categoriile de produse care s-au evidențiat în ceea ce privește cererea se numără canapele, saltele și perne, ceea ce indică faptul că oamenii doresc în continuare să investească pentru a-și face căminul mai confortabil, deoarece petrec mult timp acasă, spune retailerul.
Evenimente
21 mai Maratonul Economia Sustenabilă
28 mai Maratonul Fondurilor Europene
VIDEO Fitbit, prima lansare de la preluarea de către Google: Luxe, o brățară inteligentă care permite inclusiv monitorizarea nivelului de stres CITEȘTE ȘI VIDEO Fitbit, prima lansare de la preluarea de către Google: Luxe, o brățară inteligentă care permite inclusiv monitorizarea nivelului de stres

La nivel de grup, compania țintește, anul acesta, vânzări de aproape 100 milioane de euro, din care peste 10% realizate în România. Totodată, retailerul pregătește intrarea pe 4 noi piețe.

„ Am dori să intrăm pe patru noi piețe. Vizăm fostul bloc estic: Balcani și țările baltice", a afirmat CEO-ul Bonami, Pavel Vopařil.
 
Bonami a intrat pe piața locală în octombrie 2016. România a fost a treia piață străină pe care retailerul online a decis să se lanseze, după Slovacia și Polonia. Ulterior, compania a intrat și pe piața din Ungaria.
viewscnt
Afla mai multe despre
bonami
retailer
mobila. home&deco
retailer ceh