Bonami, retailer ceh de mobilier și decorațiuni, a încheiat primul trimestru cu o creștere de circa 50% a vânzărilor pe piața românească, la 1,7 milioane de euro.
Urmărește-ne și pe Google News
Printre categoriile de produse care s-au evidențiat în ceea ce privește cererea se numără canapele, saltele și perne, ceea ce indică faptul că oamenii doresc în continuare să investească pentru a-și face căminul mai confortabil, deoarece petrec mult timp acasă, spune retailerul.
Evenimente
21 mai Maratonul Economia Sustenabilă
28 mai Maratonul Fondurilor Europene
28 mai Maratonul Fondurilor Europene

La nivel de grup, compania țintește, anul acesta, vânzări de aproape 100 milioane de euro, din care peste 10% realizate în România. Totodată, retailerul pregătește intrarea pe 4 noi piețe.
„ Am dori să intrăm pe patru noi piețe. Vizăm fostul bloc estic: Balcani și țările baltice", a afirmat CEO-ul Bonami, Pavel Vopařil.
Bonami a intrat pe piața locală în octombrie 2016. România a fost a treia piață străină pe care retailerul online a decis să se lanseze, după Slovacia și Polonia. Ulterior, compania a intrat și pe piața din Ungaria.