Business mutat din Oradea în Elveția: Vom putea ajunge în întreaga lume cu eticheta “Swiss Made“ - România exportă doar materii prime, nu produse cu valoare adăugată

Business mutat din Oradea în Elveția: Vom putea ajunge în întreaga lume cu eticheta “Swiss Made“ - România exportă doar materii prime, nu produse cu valoare adăugată
Emil Popescu
Emil Popescu
scris 21 ian 2022

O familie de antreprenori din Bihor, producători de alimente bio, suplimente alimentare și cosmetice naturale, își va muta și business-ul în Elveția, odată cu reședința. Soții Bișboacă spun că produsele lor pot ajunge astfel, sub eticheta “Swiss Made“, pe piețe din întreaga lume și că din România sunt căutate doar materiile prime, nu și produsele procesate, cu valoare adăugată.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

1 aprilie - Profit Health.forum Radiografia cheltuielilor din sănătate - cu sprijinul: Arpim, Bristol Meyers Squibb, Roche, Stada, MSD, UCB Pharma Romania
9 aprilie - Eveniment Profit.ro - Investiții vs Deficit: Provocări și riscuri sub impactul datoriei și deficitelor publice în creștere
23 aprilie - Maratonul de Educație Financiară

Fabrica Phenalex de lângă Oradea, deținută de Simona și Nelu Bișboacă, va închide secția de procesare a fructelor și legumelor - unde producea dulceață, fructonată, fructe uscate și zacuscă, toate certificate bio – și va păstra doar producția de suplimente alimentare.

Simona Bișboacă, cercetător, inventator și antreprenor, a decis să se stabilească în Fribourg, Elveția, împreună cu soțul și cei doi copii, și a închiriat un spațiu într-un parc industrial, unde va produce din 2022, sub brevete elvețiene, cosmetice naturale și suplimente alimentare.

VIDEO PROFIT NEWS TV Marius Motofei, Business Operations & Public Sector Director, Vodafone România: Digitalizarea nu este doar un instrument, ci o strategie. Orchestrarea este cheia pentru a ajunge la succes CITEȘTE ȘI VIDEO PROFIT NEWS TV Marius Motofei, Business Operations & Public Sector Director, Vodafone România: Digitalizarea nu este doar un instrument, ci o strategie. Orchestrarea este cheia pentru a ajunge la succes

“Vom funcționa într-un parc cu specific alimente – nutriție; plusul care ne-a dat șansa să ajungem acolo a fost acela că sunt căutate firmele care fac inovație. Elveția, aflată pe primul loc în topul celor mai inovative țări, caută firme care să-i susțină poziția, și am fost primiți cu multă deschidere din partea autorităților”, spune Simona Bișboacă pentru Profit.ro.

Ea speră ca produsele să ajungă, sub eticheta “fabricat în Elveția“, în țări din întreaga lume. România, în schimb, are o imagine pozitivă în ceea ce privește materiile prime – cereale, fructe, semințe - , nu și pentru produsele procesate, cu valoare adăugată, potrivit antreprenoarei.

Phenalex a avut anul trecut o cifră de afaceri de circa 3,4 milioane de lei. Produsele firmei sunt comercializate pe site-ul propriu dar și în farmacii și magazine naturiste.

viewscnt
Afla mai multe despre
produse bio; elveția