Carrefour România estimează o creștere a cifrei de afaceri în acest an. Retailerul încheie contracte cu două ferme

Carrefour România estimează o creștere a cifrei de afaceri în acest an. Retailerul încheie contracte cu două ferme
Profit.ro
Profit.ro
scris 26 apr 2018

Retailerul Carrefour România estimează o creștere a cifrei de afaceri în acest an, de la 2,01 miliarde euro anul trecut, mizând pe deschiderea de noi unități, a declarat joi pentru News.ro Florin Căpățână, director de dezvoltare durabilă și relații instituționale al companiei. Planurile de dezvoltare ale grupului sunt corelate cu creșterea economică a României, aceasta fiind estimată de analiști în acest moment între 4,4% și 5,1%. 

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

”Avem în vedere un plan de dezvoltare cu care dorim să mergem înainte, să dezvoltăm magazine în orașe, în diferite formate, așa cum am făcut și până acum. Ne bazăm această creștere pe deschiderea de noi unități, dar și pe proiectul de genul celui anunțat azi, precum și pe dezvoltarea de produse noi”, a declarat joi pentru News.ro Florin Căpățână, director de dezvoltare durabilă și relații instituționale al Carrefour România.

Acesta spune că nu poate face public numărul magazinelor ce urmează a fi deschise.

În ceea ce privește provocările cu care se confruntă compania, oficialul spune că aici ar intra schimbările din plan legislativ.

FOTO Dedeman renunță temporar la casca de protecție din logo-ul companiei CITEȘTE ȘI FOTO Dedeman renunță temporar la casca de protecție din logo-ul companiei

”Dorim o predictibilitate mai bună atât în zona legislativă, în zona financiară și lucrurile acestea te provoacă cel mai mult. Pentru că nu știi ce se va întâmpla peste cinci sau opt luni, și atunci este greu înainte sau să îți faci niște planuri înainte”, a subliniat Florin Căpățână.

În România, Grupul francez Carrefour deține 318 magazine,  hipermarketuri și supermarketuri, dar și un magazin de comerț online, Carrefour Online.

De asemenea, compania a anunțat joi că lansează Filiera Calității Carne de Mânzat, unde va comercializa produse ce provin de la două ferme de carne din județele Argeș și Brașov, rasa Charolaise. Compania arată că la aceste ferme ”animalele cresc pe pășuni de munte, sunt hrănite 100% natural cu iarbă proaspătă, fân și cereale”.

Compania preia astfel 100 de tone de carne de mânzat în acest an din ferme românești, cantitate ce reprezintă 20% din totalul cărnii de mânzat pe care Carrefour o comercializează.

”Filiera Calității Carne de Mânzat se alătură celorlalte 3 lansate de Carrefour în România, începând cu 2008, pentru porc, morcov și cartofi, asigurând controlul calității produselor oferite”, anunță compania. 

Carnea este tranșată și ambalată într-un abator specializat aflat în Râmnicu Vâlcea, iar produsele astfel obținute sunt livrate către hipermarketurile Carrefour din București.

„Carrefour promovează produsele românești și producătorii locali, dovada fiind ponderea substanțială pe care produsele autohtone o au în magazinele noastre. Spre exemplu, pe segmentul carne regăsim carne de pasăre 100% românească, carne de vită în proporție de 90% din producție locală și aproximativ 60% carne de porc de la fermele din România. Prin lansarea celei de-a patra Filiere a Calității pentru carnea de mânzat Carrefour își continuă angajamentul de a oferi clienților produse românești proaspete și gustoase, având garanția calității prin monitorizarea atentă și verificarea continuă a standardelor agreate cu partenerii”, spune Florin Căpățână.

Afacerile din România ale Carrefour au fost în perioada ianuarie – martie de 486 milioane euro, potrivit raportului grupului. Carrefour Romania are peste 9.000 de salariați.

viewscnt
Afla mai multe despre
carrefour