La patru ani de la lansarea programului, aplicația de loialitate Act for Good de la Carrefour România a depășit pragul de 3 milioane de utilizatori. În 2024, 2 din 3 lei economisiți la casa de marcat provin direct din reducerile oferite prin platformă.
Analiza profilului de consum relevă că românii pun intens în coș legume, fructe și verdețuri de proveniență locală, dar și produse tradiționale și ecologice.
Cel mai vândut produs local este morcovul, prezent pe peste 1,1 milioane de bonuri. În topul legumelor românești urmează castraveții cornichon și ceapa galbenă.

În ceea ce privește verdețurile, pătrunjelul verde a condus topul, fiind prezent pe peste 717.000 de bonuri, urmat de ceapa verde și mărarul.
În categoria fructelor, merele Golden domină cu peste 305.000 de achiziții, urmate de merele Idared, afine și prune, confirmând că românii preferă gustul autentic al produselor cultivate local.
Creșterile semnificative în zona produselor bio sunt un alt semnal al schimbării de mentalitate: laptele bio a înregistrat un salt spectaculos de +356% față de 2023, depășind chiar morcovii bio, în vreme ce lămâile bio au urcat cu +76%, iar bananele bio cu +40%.
În categoria produselor de băcănie, pufuleții intră în top alături de alimentele esențiale precum uleiul de floarea soarelui și zahărul. Acestea sunt completate de o selecție de produse Drag de România, marcă proprie Carrefour, precum mălaiul, telemeaua proaspătă și cotletul haiducesc.
Profilul de consum regional al Act for Good demontează stereotipuri anacronice: covrigii sunt mai iubiți în Oltenița (județul Călărași) decât la Buzău; prazul nu este apanajul Olteniei, ci se găsește cel mai des în coșurile din Caraș-Severin; iar varza murată are cei mai mulți fani în Giurgiu, nu la Cluj.

În capitală, preferințele se diversifică după sector: Sectorul 1 domină topul produselor sănătoase și bio, cu lămâi, banane, avocado, ardei, lapte sau ouă bio și zmeură; Sectorul 2 se remarcă prin ingredientele dedicate gătitului acasă – borș, bicarbonat, praf de copt, esență de vanilie, zahăr pudră, cacao, făină sau drojdie; Sectorul 3 este pasionat de fructe și legume – ciuperci champignon, avocado, baby spanac, rucola, dovlecei, mango, salate sau somon; locuitorii Sectorului 4 se orientează către toate tipurile de pâine – rotundă, franzelă, țărănească sau pave; Sectorul 5 alege croissante și chefir pentru mesele de dimineață, iar Sectorul 6 optează pentru o abordare urbană și practică, cu pui rotisat, pulpe de pui și cartofi prăjiți sau condimentați.
Act for Good a facilitat și generarea a peste 115.000 de vouchere în 2024, combinate cu mai mult de 200 de promoții săptămânale pentru produse locale și naționale, cu o colaborare extinsă cu o rețea de peste 1.500 de producători locali – dintre care circa 600 ultra-locali, la maximum 50 km distanță de magazine – dar și susținând implicarea consumatorilor în ofertele personalizate și economiile reale în fiecare sesiune de shopping.

Carrefour operează în România prin trei entități juridice principale: Carrefour România S.A., Supeco Investment SRL și, din noiembrie 2023, Romania Hypermarche S.A.
În 2024, afacerile consolidate ale grupului Carrefour pe plan local s-au situat la 14,6 miliarde de lei, în creștere cu 7,8% față de anul anterior.
Odată cu achiziția operațiunilor Romania Hypermarche S.A., compania a ajuns la peste 450 de magazine, în 113 orașe din țară, urcând în top trei jucători de pe piața de retail din România.