CEO-ul și președintele Gap, Sonia Syngal, a demisionat, cu efect imediat.
Compania a anunțat că promoțiile masive din ultima perioadă au avut un impact negativ asupra marjei sale brute, conform CNBC.
În urmă cu un an, retailerul american de modă Gap a închis toate cele 81 de magazine din Marea Britanie și Irlanda, urmând să funcționeze exclusiv online.
31 octombrie - Maratonul de Educație Financiară
5 noiembrie - Gala Profit – Povești cu Profit... Made in Romania
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii
Compania a anunțat că va închide ”treptat” toate magazinele, de la sfârșitul lunii august până la sfârșitul lunii septembrie 2021.
Între acestea se vor regăsi și cele 19 magazine programate să fie închise în iulie, odată cu expirarea contractelor de închiriere.
Gap nu a dezvăluit atunci numărul de angajați care vor fi afectați de măsură, dar a precizat că va începe în curând un proces de consultări cu angajații.
Un purtător de cuvânt al Gap a declarat că decizia a urmat unei revizuiri strategice a afacerilor sale europene. Drept urmare, Gap caută, de asemenea, să renunțe și la magazinele din Franța și Italia.
CITEȘTE ȘI Statul vine cu tichete sociale pentru sprijin educational, ajutor atât pentru familii, dar și pentru retailerii loviți de pandemie. Cum poți intra în programLa nivel global, compania este în negocieri cu o altă firmă pentru a prelua toate magazinele sale franceze. În Italia, Gap a spus că a fost în discuții cu un partener pentru achiziția potențială a magazinelor din aceaastă țară.
O sursă apropiată companiei a declarat că a asistat la adoptarea rapidă a cumpărăturilor pe internet pentru hainele companiei în Marea Britanie, de la carantinele impuse în timpul pandemiei.
CITEȘTE ȘI Gebruder Weiss face încă un pas spre digitalizare și lansează și în România portalul myGW dedicat cliențilorMăsura vine ca cea mai recentă lovitură pentru comerțul din magazinele stradale din Marea Britanie, care are deja probleme în urma prăbușirii imperiilor Debenhams și Arcadia, în timpul pandemiei.
Brandul Debenhams continuă online după ce a fost cumpărat de retailerul Boohoo pentru 55 de milioane de lire sterline, în ianuarie, iar Gap intră în rândul magazinelor de îmbrăcăminte care s-au mutat în spațiul online.