COS, brandul premium al grupului suedez H&M, a deschis un nou magazin în România, în Băneasa Shopping City, fiind magazinul COS cu numărul 200 la nivel global.
30 iulie - Maraton Profit News TV: Inteligența Artificială în Economie. Parteneri: Garanti BBVA, Gomag.
Noul magazin are o suprafață de 357 metri pătrați
Brandul COS a fost lansat în 2007. În privința categoriei de preț, acesta se situează la nivelul brandului Massimo Dutti al Inditex (care deține și Zara).
Grupul suedez deține în portofoliu șase branduri: H&M, Cos, Monki, Weekday, Cheap Monday și &Other Stories.
![Impozitul pe locuință și alte clădiri: reducere de până la 10% sau somație. Ce trebuie luat în calcul](http://i0.1616.ro/media/2/2621/33243/16823907/1/blocuri.jpg?width=151)
În România, compania este prezentă, din 2011, cu 52 de magazine H&M, câteva având inclus și departamentul Home.