La nivel operațional, rețeaua din România a ajuns la 167 de magazine, prin 18 deschideri noi și 8 renovări, iar echipa a depășit 2.000 de angajați, dintre care 1.700 femei.
În medie, zilnic s-au înregistrat cu 12.000 de clienți mai mult decât în perioada anterioară.
Compania a înregistrat zilnic peste 12.000 de cumpărături în plus față de anul anterior, iar cifra de afaceri a crescut cu 21,77%, ajungând la 2.156.287.756 lei.
Procesul de extindere și modernizare a continuat într-un ritm susținut: 18 magazine noi au fost deschise, 8 renovate, iar rețeaua națională cuprinde acum 167 de magazine.
Investițiile totale, de peste 120 milioane lei, au inclus modernizarea sediului central din Timișoara, transformat în Dialogicum, un spațiu dedicat colaborării și transparenței și eficientizarea depozitului.
De asemenea, zona Culinarium, destinată angajaților din sediu și depozit, a fost reamenajată pentru a oferi un mediu mai confortabil și plăcut pentru a servi masa.
Compania dm drogerie markt a fost înființată în 1973 și este prezentă în 14 țări din Europa, ceea ce o clasifică drept cel mai mare lanț de magazine de profil din Europa.
În România, dm este prezent din 2007, timp în care a evoluat constant, a creat peste 2.000 de locuri de muncă, un magazin online și aplicația „dm-ul meu”, care răspund nevoii de proximitate, precum și peste 160 de magazine fizice.














