Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată cu mult înainte pe Profit Insider
În luna mai 2025, Profit.ro a anunțat că firma a deschis o hală de producție în orașul Călan, investiția ridicându-se la patru milioane de euro. Mai multe detalii AICI.
Deschiderea din primăvară a fost generată de cererea crescută pentru produsele companiei din partea rețelelor de comerț modern.
"Producția în prima fabrică a început, fiind produse deserturi refrigerate: prăjituri tradiționale românești și produse europene, spre exemplu prăjituri ecler și tiramisu", a transmis compania pentru Profit.ro.

Noua hală, cu un buget estimat la 28,97 milioane de lei, fără TVA, va fi gata în termen de 9 luni de la atribuirea contractului.
"În a doua fabrică Senneville se vor produce deserturi congelate și clătite. Produsele vor fi pentru retail la nivel național și la export. De altfel, Senneville estimează că exporturile vor reprezenta aproximativ 15-20% din cifra de afaceri în 2026, comparativ cu circa 10% estimat pentru 2025", se mai arată în răspunsul companiei.
Ofertele vor fi deschise la 26 noiembrie.
Mai multe detalii despre licitație AICI.
Senneville Timișoara a fost înființată în anul 1993 și este controlată integral de David Alb.

"Bunicul meu, împreună cu bunica mea, a început acum 30 de ani această afacere, o brutărie care și-a desfășurat activitatea într-un mod ascendent, liniar. Au intrat și părinții mei în activitate.
Prin 2014 am intrat și eu și, având în vedere că asta e o afacere foarte bună și de viitor pentru că toată lumea trebuie să mănânce, am început să pivotăm cu tot felul de activități conexe, precum partea de deserturi, partea de patiserie etc.
Din cauza dezvoltării masive pe zona de patiserie și deserturi am renunțat anul trecut la producția de panificație”, spunea în martie 2023, la emisiunea PROFIT LIVE de la PROFIT NEWS TV, David Alb, CEO Senneville.
Mai multe detalii AICI.
În 2024, afacerile firmei au atins 21,2 milioane de lei, în creștere cu 69% față de anul precedent.

Profitul net a urcat cu 64%, la 1,254 milioane de lei.
“Principala direcție de dezvoltare a companiei Senneville a fost în 2024 bazată pe strategia de consolidare a parteneriatelor din retail. Mizăm în continuare pe extinderea relațiilor comerciale cu segmentele B2B naționale și internaționale, iar anul acesta vom anunța investiții noi în două fabrici: o unitate producție pentru produse refrigerate, cu produse ambalate în atmosferă controlată și a doua fabrică specializată în produse congelate, cu produse diverse, de la felii individuale la torturi și clătite. Avem astfel o viziune completă să devenim un producător exemplar pe piața locală și internațională”, a declarat David Alb, CEO Senneville, la începutul acestui an.
Pe partea de IKA, producătorul de prăjituri Senneville lucrează în prezent cu 5 parteneri, Kaufland, Profi, Mega Image, Auchan și Carrefour, și intenționează să se dezvolte, de asemenea, cu brandurile Arca, Senneville și Arca Natural în 3 noi rețele de magazine la nivel național în 2025.
Mai multe detalii AICI.
Pentru acest an, conducerea companiei estimează atingerea unei cifre de afaceri de peste 30 milioane de lei.