Fashion Days va ajunge în acest an la peste 600 de puncte livrare în România, cu ajutorul eMag

Fashion Days va ajunge în acest an la peste 600 de puncte livrare în România, cu ajutorul eMag
Profit.ro
Profit.ro
scris 3 mai 2017

Fashion Days, unul dintre cei mai mari retaileri online de modă din România, va fi prezent începând cu trimestrul al treilea din acest an, cu ajutorul eMag, în peste 600 de puncte livrare în România și în peste 3.000 de puncte de livrare în Ungaria, a declarat, pentru News.ro, directorul general al Fashion Days, Robert Berza, care se așteaptă să obțină în acest an o creștere a cifrei de afaceri de 50% pe piețele din România, Ungaria și Bulgaria.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Fashion Days a fost înființată în 2009 de antreprenori elvețieni, iar din 2011 este parte a grupului Naspers. În aprilie 2015, eMag a anunțat că a început demersurile pentru preluarea Fashion Days, iar în aprilie 2016 tranzacția s-a finalizat.

“2016 este un an pe care l-aș împărți în două. Primele nouă luni din 2016 au avut un alt ritm față de ultimele trei luni. (…) De unde vine diferență aceasta de ritm? În prima parte a fost o mică integrare în eMag, și atunci a fost o altă abordarea a business-ului. Până în august am restructurat operațiunile și am început să analizăm mai atent și să înțelegem mai bine datele, precum și să îmbunătățim tehnologia, iar din octombrie ritmul de creștere a trecut de 50%”, a spus Berza, pentru News.ro.

În 2016, Fashion Days a obținut în România o cifră de afaceri de 136 milioane de lei, cu 29% mai mare față de anul precedent.

Pentru 2017, nivelul investițiilor Fashion Days va crește proporțional cu evoluția procentuală plănuită pentru acest an a business-ului, de 50%.

“Ne propunem ca în următorii ani să creștem accelerat. (...) Anul acesta, anul viitor vom mai pierde niște banii pentru menținerea unei creșteri de 50% a cifrei de afaceri anuală. În ultimele șase luni am ținut un ritm de creștere de 50% și credem că și anul acesta vom menține același ritm pe toate cele trei țări. România crește spre 60%, iar celelate două țări cresc sub această valoare”, a afirmat Berza.

Mai mult, retailerul vrea să fie prezent și offline din trimestrul al treilea din acest an.

Fostul aghiotant al lui Dragnea, numit la SGG, se retrage din firma de pantofi de lux marca Ștefan Burdea. Ferma de porci Salcia a lui Dragnea jr. rămâne în continuare în firmă CITEȘTE ȘI Fostul aghiotant al lui Dragnea, numit la SGG, se retrage din firma de pantofi de lux marca Ștefan Burdea. Ferma de porci Salcia a lui Dragnea jr. rămâne în continuare în firmă

“Vom fi în punctele de livrare ale poștei, din trimestrul al treilea din acest an. În Ungaria eMag are parteneriate cu poșta și cu o firmă care livrează pachete în benzinării, adică în 3.000 de puncte de livrare în Ungaria”, a mai spus directorul general al Fashion Days.

În prezent eMag are showroom-uri proprii în orașele București (Titan și Crângași), Brașov, Constanța, Craiova, Galați, Oradea, Timișoara, Iași, Ploiești, Cluj-Napoca și Sibiu.

eMag mai are două puncte de livrare proprii, în Băneasa și Pitești, și încă 202 de puncte de livrare deschise în parteneriat cu Poșta Română, care vor ajunge la 600 de puncte în curând.

Robert Berza este, începând din luna aprilie, noul director general al Fashion Days pentru operațiunile din România, Bulgaria și Ungaria. Din noua funcție, Berza va continua gestiona operațiunile Fashion Days, cât și a diviziei de fashion din grupul eMAG, eMag Fashion.

Grupul consideră că cele două afaceri au ținte diferite de clientele și urmează să realizeze strategii în acest sens, dar vrea să obțină economii de scară prin integrarea unor servicii.

“În momentul de față nu discutăm despre închiderea Fashion Days, sau topirea acestei firmei în eMag. (...) Mixul de clienți este diferit. Vrem să generăm o fundație comună la nivel de tehnologie, servicii, o parte din stocuri, zonă de logistică. Dar la nivel de poziționare, de site-uri, vor fi două business-uri diferite. În momentul de față încercăm să creionăm o strategie pentru cele două firme”, a mai spus Berza.

În prezent, Fashion Days are peste 500 de angajați în România și pe site sunt listate peste 500.000 de produse.

Directorul general al Fashion Days estimează că piața de totală de fashion crește cu 5-10% anual, în timp ce piața online înregistrează o creștere de 20% anual.

Valoarea pieței de fashion este estimată la circa 4 miliarde euro anual, din care piața online ajunge la 250 milioane euro.

viewscnt
Afla mai multe despre
fashion days
emag