FlorideLux relansează florăria din Brașov și vizează o cifră de afaceri de 120.000 euro

FlorideLux relansează florăria din Brașov și vizează o cifră de afaceri de 120.000 euro
scris 6 iun 2017

Grupul FlorideLux relansează franciza offline din Brașov și țintește o cifră de afaceri de 120.000 euro în noul an de activitate. Florăria din Brașov a fost prima franciză offline lansată de grupul FlorideLux în România, în 2013, în urma unei investiții inițiale de 45.000 de euro.

„Odată cu relansarea vom încerca să fim mult mai activi pe segmentele de corporate și evenimente, venind în întâmpinarea clienților cu o ofertă mult mai complexă și diversificată, de la buchete și aranjamente florale extrem de elegante, până la cele business. În continuare, calitatea produselor va rămâne principalul pion al business-ului, prin intermediul căruia vom încerca să creștem, ca și până acum, atât în online, cât și în offline”, a declarat Marius Dosinescu, CEO și fondator FlorideLux.

Potrivit reprezentantului companiei, momentul relansării francizei coincide cu preluarea acesteia de către un nou francizat. Noii deținătorii ai francizei FlorideLux Brașov sunt Andreea și Filip Stroe.

„Am dorit să facem parte din echipa FlorideLux pentru că ne-am dat seama cât de important este pentru noi să avem în preajmă oameni cu experiență și dedicare, de la care să putem învăța, cu care să ne sfătuim și pe care să ne putem baza oricând. Suntem încrezători că acum deținem resursele necesare pentru a duce experiența și cunoștințele noastre la următorul nivel, pentru a putea mulțumi și cei mai pretențioși clienți”, a declarat Andreea Stroe, co-manager FlorideLux Brașov.

Costul cu forța de muncă a crescut în România în primul trimestru cu 18,2% față de aceeași perioadă din 2016 CITEȘTE ȘI Costul cu forța de muncă a crescut în România în primul trimestru cu 18,2% față de aceeași perioadă din 2016

În acest model de business, aportul fiecărei părți este esențial. În ceea ce privește aportul francizorului, grupul FlorideLux sprijină activitatea florăriei prin know-how, cursuri, comenzi online, marketing național și local, dar și îndrumare din punct de vedere al managementului. De cealaltă parte, francizatul se ocupă de toate aspectele interne și externe ale florăriei pe plan local. Acesta conduce tot managementul florăriei, se ocupă de marketing local, caută clienți și parteneri, se ocupă de aprovizionare, evenimente și tot ceea ce ține de florăria din Brașov..

Grupul FlorideLux are o experiență de peste 14 ani de zile în industria de flori și cadouri.

viewscnt

Informaţiile publicate de Profit.ro pot fi preluate doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea în lead a sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor.

Afla mai multe despre
floridelux
marius dosinescu