Dick’s Sporting Goods, cel mai mare retailer de articole sportive din SUA, a preluat rivalul compatriot Foot Locker, care pregătește, cum a relatat Profit.ro, deschiderea a peste 100 de magazine în România și Grecia în următorii ani, într-o tranzacție evaluată la 2,4 miliarde de dolari.
Operațiunea, anunțată în mai, a fost finalizată acum.
Foot Locker a intrat pe piața românească în 2022, mutare anunțată în premieră de Profit.ro. Retailerul american a deschis trei magazine în România până la începutul acestui an, când și-a cedat afacerea locală printr-un acord de licență către grecii de la Fouris Group.

Fuziunea dintre Dick’s Sporting Goods și Foot Locker aduce sub o singură umbrelă doi dintre cei mai mari jucători de pe piața articolelor sportive.
Dick’s Sporting Goods, companie înființată la New York în 1948, este cel mai mare retailer de încălțăminte și îmbrăcăminte sport din SUA și al patrulea cel mai mare la nivel global în funcție de venituri.
Compania are peste 700 de magazine în SUA și a obținut vânzări de 13,43 miliarde de dolari în 2024. Printre brandurile proprii se numără DSG și Calia, portofoliul extins incluzând mărci ca Nike, Adidas, Under Armour și New Balance.
Foot Locker, numărul 6 mondial, a raportat venituri de 8,17 miliarde de dolari anul trecut.
Compania deține o rețea de aproximativ 2.400 de magazine în 20 de țări din America de Nord, Europa, Asia, Australia și Noua Zeelandă, fiind prezent și cu magazine operate sub licență în Europa, Orientul Mijlociu și Asia.