Lanțul croat de restaurante Submarine Burger, a cărui extindere în România a fost anunțată în premieră de Profit.ro, pregătește, după o etapă de testare a pieței, deschiderea a cel puțin 3 restaurante în București
30 iulie - Maraton Profit News TV: Inteligența Artificială în Economie. Parteneri: Garanti BBVA, Gomag.
Profit.ro a mai anunțat recent că lanțul a lansat prima sa bucătărie “dark” din țară, printr-un parteneriat cu un serviciu de livrare, și pregătește deschiderea mai multor restaurante fizice pe piața locală în 2022.
![eMAG, Banca Transilvania, Mobexpert și Mastercard donează produse în valoare de 1,1 milioane de lei pentru refugiații ucraineni](http://i0.1616.ro/media/2/2621/33222/20637061/1/feed.jpg?width=151)
Submarine a făcut astfel primul pas în afara Croației.
Lanțul croat, specializat în prepararea de burgeri din ingrediente organice, a fost lansat în 2014 de antreprenorii Dragoljub Bozović și Aleksandar Lazinica, în prezent operând o rețea de 13 restaurante fizice și bucătării dark în Croația.
![4 aspecte importante de luat în considerare atunci când alegeți un ERP pentru hoteluri și restaurante](http://i0.1616.ro/media/2/2621/33216/20495355/1/image003.png?width=151)
Bucătăriile “întunecate”, cunoscute și ca restaurante-satelit, deservesc clienții exclusiv prin intermediul aplicațiilor online sau mobile, neavând mese sau spații de servire.
![Dan Fați, CEO și co-fondator Dacris, în top 100 mondial cei mai influenți CEO din office supplies](http://i0.1616.ro/media/2/2621/33209/20505930/1/dan-fati-ceo-si-co-fondator-dacris.jpg?width=151)
Dragoljub Bozović (D) și Aleksandar Lazinica, cofondatorii Submarine Burger
În primăvara anului trecut, Submarine Burger a fost inclusă în Top 1.000 de companii europene cu cea mai rapidă creștere, pe locul 720, fiind singura companie non-tehnologică din Croația luată astfel în calcul.
![Accesul la medicamente în timp de pandemie. Despre investiții, echipă, portofoliu de produse și acoperire națională, cu Gabriel Bănică, Director General Europharm Distribuție](http://i0.1616.ro/media/2/2621/33221/20500957/1/gabi-banica-2.jpg?width=151)
În 2019 a intrat pe lista celor mai bune 50 de locuri din lume pentru a mânca burgeri.
Piața locală de fast foood este estimată la circa 2,5 miliarde lei (un sfert din nișa totală a restaurantelor) și a reușit să reziste și în pandemie, principalii jucători din România fiind McDonald’s, KFC, Burger King, Spartan, Mesopotamia, Taco Bell.