EXCLUSIV Apetitul românilor pentru fast food atrage un nou jucător - Lanțul de restaurante Submarine Burger, "mândria Croației", intră în România

Brandul a intrat pe lista celor 50 de locuri pentru a mânca cel mai bun burger din lume. Își prezintă produsele ca fiind realizate exclusiv din alimente organice.
Alatura-te Profit InsiderJoin Profit Insider
EXCLUSIV Apetitul românilor pentru fast food atrage un nou jucător - Lanțul de restaurante Submarine Burger, "mândria Croației", intră în România

Lanțul croat de restaurante Submarine Burger, inclus pe lista celor mai buni 50 de burgeri din lume și singura companie croată non-tehnologică introdusă pe lista din acest an a celor 1.000 de companii cu cea mai rapidă creștere publicată de Financial Times, intră în România, încercând să profite de apetitul pieței locale pentru produse fast food, relevă date Profit.ro.

Planurile din e-commerce-ul românesc, noile reguli pregătite de autorități în domeniu și cum pot fi atrași mai mulți clienți sunt doar o parte dintre temele care vor fi prezentate la Videoconferința Profit E-commerce, organizată cu sprijinul Philip Morris România, Altex, ING și Telekom România și programată pentru 30 septembrie.

Videoconferința va fi transmisă în direct și la PROFIT NEWS TV, detalii fiind disponibile AICI

Brandul, bazat în principal pe vânzarea de burgeri, își prezintă produsele ca fiind realizate exclusiv din alimente organice.

Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată cu mult înainte pe Profit Insider

Lanțul are 13 restaurante, în Croația și Serbia, și circa 200 de angajați, având anul trecut, în pandemie, venituri de circa 6 milioane euro, de la 4,5 milioane euro în 2019.

EXCLUSIV Apetitul românilor pentru fast food atrage un nou jucător - Lanțul de restaurante Submarine Burger,

În primăvară, Submarine Burger a fost inclusă pe lista celor 1.000 de companii cu cea mai rapidă creștere, pe locul 720, fiind singura companie non-tehnologică din Croația luată astfel în calcul.

În 2019 a intrat pe lista celor 50 de locuri pentru a mânca cel mai bun burger din lume.

Back to School 2021: ce au făcut școlile diferit CITEȘTE ȘI Back to School 2021: ce au făcut școlile diferit

Piața locală de fast foood este estimată la circa 2,5 miliarde lei (un sfert din nișa totală a restaurantelor) și a reușit să reziste și în pandemie, principalii jucători din România fiind McDonald’s, KFC, Burger King, Spartan, Mesopotamia, Taco Bell.

Valoarea totală anuală a pieței de mâncare gătită și băuturi out of home din România (restaurante standard, fast-food, cantine, pub-uri și supermarket-uri) în cinci dintre cele mai mari orașe din țară (București, Timișoara, Iași, Cluj și Brașov) s-a ridicat, în 2020, la 10,2 miliarde lei, o scădere de doar 29% față de nivelul de 14,1 miliarde de lei din anul 2019.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News
NewsLetter

Pentru o sinteza cu cele mai importante evenimente economice ale zilei te rugam sa te abonezi la newsletter:

Citeste in continuare
Imobil de prestigiu situat pe strada Emanoil Porumbaru
  • {literal}{/literal} băi

De vânzare
2.600.000 €
Ultimele ştiri
De weekend
Curs BNR
1 EUR5.0670 +0.0036+0.07 %
1 USD4.2778 -0.0070-0.16 %
1 GBP5.8389 -0.0073-0.12 %
1 CHF5.4387 +0.0210+0.39 %

Curs BNR oferit de cursvalutar.ro

News.ro
Playtech.ro
3 CAMERE - DISCOUNT - 12% DIRECT DE LA DEZVOLTATOR - PIPERA
  • {literal}{/literal} dormitoare
  • {literal}{/literal} băi

De vânzare
129.030 €
Cele mai citite