FOTO Selgros a deschis la Târgu Mureș primul magazin din noul format al rețelei

Ana Maria Petcana
Ana Maria Petcana
scris 26 mai 2016

Selgros Cash&Carry România, unul dintre cei mai importanți operatori din comerțul românesc, deschide vineri, 27 mai, la Târgu Mureș primul magazin al rețelei din noul format, cu o suprafață mai mică decât cel standard, iar în a doua parte a anului va inaugura o a doua unitate la Alba Iulia.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Compania reia astfel expansiunea, cea mai recentă deschidere a unui magazin Selgros având loc în 2011 la Constanța.

“Noul nostru magazin din Târgu Mureș este primul dintr-o serie ce reprezintă vârful de lance al adaptării și expansiunii Selgros. Modelul său de operare ne va permite să fim foarte flexibili la nivel sortimental. Ne vom acorda un spațiu amplu de creare a ofertei pentru a răspunde nevoilor clienților și vom urmări în permanență modul în care specificul zonei influențează cererea de produse și servicii”, a declarat Alexandru Vlad, CEO Selgros Cash&Carry Romania.

Mall-ul Shopping City Piatra Neamț, care va fi deschis de NEPI în acest an, este închiriat 80% CITEȘTE ȘI Mall-ul Shopping City Piatra Neamț, care va fi deschis de NEPI în acest an, este închiriat 80%

Noul magazin are o suprafață de vânzare de 4.000 de mp, față de cei 10.000 mp cât au magazinele standard Selgros. Sortimentul de mărfuri alimentare va fi același, iar gama de articole nealimentare mai restrânsă.

”Reluarea expansiunii vine și în contextul în care am stabilit că suntem interesați să operăm cu  formate mai mici ca dimensiune în orașe cu 70.000 până la 100.000 de locuitori. Nu este vorba de o schimbare de strategie, ci de un format mai  mic. Ritmul de deschidere a noilor magazine ține de găsirea terenurilor corespunzătoare, precum și de obținerea tuturor avizelor și autorizațiilor pentru construire”, spunea la începutul anului Vlad.

Selgros a anunțat recent că a finalizat procesul de rebranding prin preluarea siglei și a elementelor grafice ale Transgourmet. Demarat în 2014, rebranding-ul a urmat achiziției rețelei Selgros de către Transgourmet Holding AG, al doilea grup cash & carry și comerț B2B din Europa.

Compania și-a început activitatea pe piața locală în 2001, iar în prezent deține 19 magazine standard în București, Brașov, Iași, Târgu Mureș, Oradea, Cluj, Ploiești, Timișoara, Craiova, Bacău, Galați, Brăila, Arad, Suceava și Constanța.

După doi ani de scădere, cifra de afaceri a Selgros Cash&Carry România a revenit pe creștere anul trecut, cu un avans de 3,5%, la 2,93 miliarde lei (651 milioane euro), iar profitul net aproape s-a triplat, la 43,2 milioane lei (9,6 milioane euro).

Cifra de afaceri a Selgros Cash&Carry România a scăzut cu 9,8% în 2013 și cu 8,3% în 2014, până la 2,83 miliarde lei. În același timp, profitul net s-a redus de 3,5 ori în 2014, comparativ cu anul anterior, la 15,2 milioane lei. 

Vânzările retailerilor au urcat anul trecut impulsionate de reducerea TVA la alimente de la 24% la 9% din 1 iunie, dar și de creșterea consumului cu 8,9%.

Transgourmet Holding AG are operațiuni în Elveția, Franța, Germania, Austria, Polonia, România și Rusia.

viewscnt
Afla mai multe despre
selgros
profit
deschidere
magazin