Compania MAM Bricolaj (Materiale și Accesorii pentru Mobilier), furnizor de materiale și accesorii pentru mobilier, a încheiat primul trimestru al anului în curs cu o cifră de afaceri de 6 milioane de lei, în creștere cu 35% față de perioada similară a anului trecut.
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
Rezultatele din primul trimestru se datorează în primul rând condițiilor meteo favorabile, care au încurajat oamenii să cumpere materiale pentru proiecte de amenajări interioare. Compania a înregistrat creșteri și în zona de servicii de prelucrare a panourilor de pal melaminat (debitare, căntuire, găurire), precum și pe segmentul de mobilier pentru bucătărie (corpuri modulare, fronturi, blaturi, chiuvete, balamale, sertare), stimulat de perioada Paștelui.
MAM Bricolaj a înregistrat valori pozitive și la nivel de profit, ajungând în primul trimestru la o valoare de 12% din cifra de afaceri, respectiv 0,72 milioane lei.
“Putem spune că am pășit cu dreptul în 2018 și că avem toate premisele necesare pentru a menține acest trend de creștere și pentru restul anului. Am îndeplinit obiectivul de creștere de 30% pentru 2017, iar anul acesta urmărim o creștere de 40%, favorizată de creșterea de proiecte de amenajări interioare specifică celei de-a doua părți a anului”, declară Cristian Găvan, fondator MAM Bricolaj.
MAM Bricolaj urmărește pentru anul în curs afaceri de 29,4 milioane lei, cu 40% mai mult decât în 2017. De asemenea, compania a extins atât echipa, cât și bugetul pentru activități de marketing online, astfel încât canalul de vânzări online să ajungă la pragul de 5% din cuantumul vânzărilor.