Grupul german Schwarz se extinde cu un Kaufland la Sibiu și un Lidl la Florești

Grupul german Schwarz se extinde cu un Kaufland la Sibiu și un Lidl la Florești
Ana Maria Petcana
Ana Maria Petcana
scris 23 oct 2015

Grupul german Schwarz continuă extinderea pe piața din România, cu un nou hipermarket Kaufland la Sibiu și un magazin discount Lidl în localitatea Florești, din județul Cluj.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Astfel, Kaufland ajunge la o rețea de 104 magazine, iar Lidl la 189 unități.

Noul hipermarket Kaufland din Sibiu a fost inaugurat săptămâna aceasta și este al doilea din oraș. Magazinul va comercializa circa 22.000 de produse.

Kaufland este cel mai mare retailer din România, cu afaceri de 1,8 miliarde euro anul trecut și peste 14.300 de angajați la sediul central în București, în magazinele deschise precum și la centrele logistice situate în Parcul Industrial Ploiești si Turda.

Lidl urmează să deschidă în 29 octombrie un magazin în Florești, județul Cluj, cu o suprafață de vânzare de  aproximativ 1.200 metri pătrați și 27 de angajați. 

Retailerul a avut anul trecut afaceri de circa 800 milioane euro și are peste 4.000 de angajați în rețeaua de magazine, centrele regionale de distribuție și în sediul central. Ocupă locul șase pe piața locală de profil.

Cu cele două rețele, Lidl și Kaufland, Schwarz are afaceri totale de aproape 2,6 miliarde euro în România, reprezentând 30% din piața de retail din România (care cuprinde afacerile marilor rețele de retail – n.r.).

Lidl și Kaufland sunt deținute de miliardarul Dieter Schwarz, cel mai bogat om de afaceri din Germania. Afacerile grupului Schwarz au crescut cu 7% anul trecut, la 79,3 miliarde euro, depășind astfel grupul francez Carrefour la nivel european, potrivit Reuters. Compania vrea ca până în 2020 să atingă pragul de 100 miliarde euro, bazându-se în principal pe extinderea Lidl.

Banca Mondială a acordat recent un împrumut de 350 milioane euro grupului Schwarz pentru planurile de extindere în regiunea Balcanilor (România, Serbia, Polonia, Bulgaria și Croația).

Kaufland este prezent cu 1.200 de magazine în 7 țări (Germania, Cehia, Slovacia, Polonia,Croația, Bulgaria și România), iar Lidl activează în 26 de țări europene cu  peste 10.000 de magazine.

viewscnt
Afla mai multe despre
kaufland
lidl
extindere
magazine