Heineken, al doilea mare producător de bere din lume, și-a reiterat prognoza de creștere a profitului în acest an, în ciuda slăbiciunii pieței din Europa, raportând un profit peste așteptări în 2022, pe fondul unei redresări a consumului de bere la nivelurile anterioare pandemiei, transmite CNBC.
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
Compania cu sediul în Olanda, ale cărei mărci includ Tiger și Sol, a declarat că profitul operațional va crește în 2023, dar cu un ritm procentual mai lent, de o singtură cifră, de la mediu până la mare, reflectând economiile continue de costuri, o economie provocatoare și încrederea mai scăzută a consumatorilor pe unele piețe, scrie News.ro
CITEȘTE ȘI Carrefour - flux de numerar record. Compania va plusa cu anumite produseProducătorul de bere, a cărui marcă omonimă este cea mai vândută bere din Europa, și-a păstrat prognoza privind volumele de bere stabile, până la ușor mai mari, deoarece creșterile pe piețele în curs de dezvoltare sunt contracarate de o scădere în Europa, cea mai mare regiune a sa în termeni de venituri.
Directorul general Dolf van den Brink a declarat că vânzările de bere în Europa s-au dovedit a fi rezistente, cu o creștere în trimestrul al patrulea față de un an mai devreme.
”Dar având în vedere creșterile de preț care vor trebui efectuate din cauza creșterii enorme a costurilor cu energia, în special în Europa, încă ne așteptăm la o scădere a volumelor în Europa pentru anul 2023”, a declarat el pentru Reuters, într-un interviu telefonic.