Interesul copiilor pentru shoppingul online s-a triplat

Interesul copiilor pentru shoppingul online s-a triplat
Profit.ro
Profit.ro
scris 12 iun 2019

Interesul copiilor pentru online shopping s-a triplat în ultimele 12 luni, comparativ cu anul trecut, de la 2%, la 9%, conform unui raport al producătorului rus de soluții de securitate cibernetică Kaspersky despre siguranța copiilor, care arată că aceștia devin utilizatori tot mai activi ai site-urilor de comerț online.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Raportul este bazat pe statistici anonimizate din produsele Kaspersky, care au funcționalitate de control parental, scrie News.ro

FOTO IKEA înlătură \ CITEȘTE ȘI FOTO IKEA înlătură "misterul" și anunță când deschide magazinul nr 2 din România, cel mai mare din Sud-Estul Europei

”Raportul demonstrează că, asemeni adulților, și copiii se bucură de avantajele cumpărăturilor online și navighează (iar uneori cumpără) într-un mod care probabil va deveni unicul de a face cumpărături pe viitor. Prin urmare, părinții trebuie să le ofere copiilor consilierea și suportul necesare, pentru a se asigura că totul decurge bine. Este, așadar, vital ca părinții și alți adulți din familie să fie la curent cu schimbările survenite în comportamentul online al copiilor”, arată raportul.

Potrivit statisticilor, chiar dacă interesul crescând al tinerilor pentru site-urile de comerț electronic este o tendință globală, amploarea sa variază în funcție de regiune. Cea mai mare cotă (și cea mai mare creștere) în căutările legate de cumpărături online a fost înregistrată în Rusia și CSI (23%). Regiunea este urmată, la distanță destul de mare, de: America de Nord (15%), Europa și Orientul Mijlociu (11%), Asia și America Latină (9%).

Deși există în mod clar unele diferențe regionale, printre cei mai căutați comercianți de către copiii de pe tot globul se numără AliExpress, Amazon și Ebay. Când vine vorba de comercianții chinezi în special, căutările copiilor cresc constant în fiecare an. Îmbrăcămintea sportivă (Nike, Adidas), produsele electronice (Apple, Samsung) și brand-urile de modă (Gucci, Vans, Supreme, Zara, Bershka) sunt cele mai căutate site-uri în rândul acestui segment de vârstă, spun reprezentanții Kaspersky.

”Merită menționat faptul că a căuta bunuri online și a vizita paginile anumitor comercianți nu implică neapărat cheltuieli efective”, precizează ei, iar copiii ar putea doar să se uite la lucrurile pe care le doresc sau să le treacă în „wish list”, pentru a le împărtăși apoi prietenilor și familiei.

viewscnt
Afla mai multe despre
shopping online
kaspersky