Johnson & Johnson a anunțat o răscumpărare de acțiuni de până la 5 miliarde de dolari, în urma declinului cotațiilor

Johnson & Johnson a anunțat o răscumpărare de acțiuni de până la 5 miliarde de dolari, în urma declinului cotațiilor
Profit.ro
Profit.ro
scris 18 dec 2018

Johnson & Johnson (J&J) a a anunțat luni un program de răscumparare de acțiuni în valoare de până la 5 miliarde de dolari, în urma unui articol publicat vineri de Reuters potrivit căruia grupul știa de zeci de ani că pudra de talc pentru copii conține azbest cancerigen, informație care a șters 40 de miliarde de dolari din capitalizarea de piață a companiei, transmite Reuters.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Acțiunile J&J au închis luni în scădere cu 3%, continuând declinul de 10% consemnat vineri. În urma anunțului referitor la răscumpărare, acțiunile au urcat cu 1% după închiderea ședinței de tranzacționare, scrie News.ro.

Planul de răscumpărare nu are limită de timp și ar putea fi suspendat sau întrerupt oricând, potrivit unui comunicat al companiei.

EXCLUSIV Planul de aderare la zona euro – Firmele să fie capitalizate forțat de acționari sau radiate la cererea Fiscului. Deficitul de capital depășește 153 de miliarde de lei CITEȘTE ȘI EXCLUSIV Planul de aderare la zona euro – Firmele să fie capitalizate forțat de acționari sau radiate la cererea Fiscului. Deficitul de capital depășește 153 de miliarde de lei

În urma articolului publicat de Reuters, J&J a răspuns vineri că ”orice sugestie că ”Johnson & Johnson a știut sau a ascuns informații despre siguranța pudrei de talc este falsă”.

Luni, J&J a cumpărat luni o pagină întreagă de publicitate în New York Times, intitulată ”Știință. Nu Sentimentalism”, în care afirmă că deține dovezi științifice că talcul este sigur și benefic.

”Dacă am fi avut vreun motiv să credem că talcul nu este sigur, ar fi fost retras din magazine”, potrivit reclamei.

Cu toate că J&J a dominat piața pudrei de talc timp de peste 100 de ani, acest produs a contribuit cu sub 0,5% la veniturile de 76,5 miliarde de dolari obținute de J&J în 2017.

viewscnt
Afla mai multe despre
johnson & johnson