Lensa își continuă expansiunea în offline

Lensa își continuă expansiunea în offline
scris 28 oct 2021

Lensa.ro, magazin omnichannel de optică fondat în urmă cu opt ani, deschide la Arad cel de-al 14-lea showroom.

Cum poate fi calibrat un buget în pandemie, ce soluții de finanțare sunt astăzi la îndemână și alte variante de sprijin pentru firme vor fi anunțate la Videoconferința Profit.ro IMM - Pregătim ieșirea din criză

Videoconferința, programată pentru 4 noiembrie și organizată împreună cu  Nordis Group, Banca Transilvania, ING și Unicredit Bank, va fi transmisă în direct și la PROFIT NEWS TV. Detalii AICI

Lensa are showroomuri în București (clădirea Apaca și Tineretului), Brașov, Cluj, Constanța, Craiova, Galați, Iași, Pitești, Ploiești, Sibiu, Târgu Mureș, Timișoara, Arad. Până la finalul anului, un nou magazin Lensa va fi deschis la Oradea.

Platforme de comerț electronic pe care poți să-ți construiești afacerea online CITEȘTE ȘI Platforme de comerț electronic pe care poți să-ți construiești afacerea online

La finalul anului, investițiile totale Lensa.ro în extinderea rețelei de magazine fizice se vor apropia de două milioane de euro.

Pentru 2022, compania are în plan investiții semnificative pentru creșterea în continuare a numărului de magazine.

Cele mai mari amenințări informatice pentru companii CITEȘTE ȘI Cele mai mari amenințări informatice pentru companii

Lensa.ro este un brand românesc deținut de antreprenorii Daniel Crăciun și Florin Niță, care după opt ani are circa 200.000 de comenzi anual.

viewscnt
Afla mai multe despre
lensa
ochelari