Leroy Merlin estimează o dublare a veniturilor generate de segmentul e-commerce în următoarele luni. „Dacă acum doi ani era bine pentru un retailer să aibă un segment de e-commerce, acum a devenit o necesitate."

Leroy Merlin estimează o dublare a veniturilor generate de segmentul e-commerce în următoarele luni. „Dacă acum doi ani era bine pentru un retailer să aibă un segment de e-commerce, acum a devenit o necesitate."
Profit.ro
Profit.ro
scris 27 iul 2021

Leroy Merlin, retailer specializat în construcții, decorațiuni și grădinărit, estimează o dublare a veniturilor generate de segmentul e-commerce în următoarele luni. 

Evenimente:
21 martie - Maraton Profit News TV Economia Sustenabila (ediția a II-a) – cu sprijinul: ACUE, Auchan, Liberty, OMV Petrom, Romgaz, Tinmar Energy, Transgaz, Hidroelectrica, Borsec, Nuclearelectrica
26 martie - Maraton Medika TV Inovație în estetică - cu sprijinul: Regina Maria
28 martie - Eveniment Profit.ro IMM (ediția a IV-a) - cu sprijinul: CEC Bank, Raiffeisen Bank, Porsche Finance Group Romania (Sharetoo - Abonamentul Auto), UniCredit Bank, Garanti BBVA și REI Grup

Urmărește-ne și pe Google News
Claim Expert Services SRL under new management since 1. July 2021 CITEȘTE ȘI Claim Expert Services SRL under new management since 1. July 2021

„Dacă acum doi ani era bine pentru un retailer să aibă un segment de e-commerce, acum a devenit o necesitate. Din strategia noastră pe piața locală nu poate lipsi o abordare omnicanal, care să includă posibilitatea clienților de a achiziționa online produsele cu livrare la domiciliu oriunde în țară. În prezent, estimăm că jumătate, poate chiar și mai mult, dintre clienții noștri accesează site-ul Leroy Merlin înainte de a cumpăra din magazin sau invers. Vom continua să ne dezvoltăm accelerat bazându-ne pe această tendință, prin vânzarea online a unui număr din ce în ce mai mare de produse, inclusiv a celor de volume mari și mizăm pe extinderea gamelor în viitorul apropiat”, a declarat Frédéric Lamy, CEO Leroy Merlin România.  

Din datele companiei, în ultimul an, în topul celor mai populare categorii de produse din magazinul online Leroy Merlin s-au aflat: produsele de grădinărit, decorațiunile și uneltele. Odată cu dezvoltarea segmentului e-commerce și integrarea online a întregii oferte, compania estimează că acest top se va schimba în următoarele luni, urmând a fi preferate pentru achiziționarea online: materialele de construcții, ușile & ferestrele sau pardoselile.

În România funcționează 19 magazine LEROY MERLIN, cu circa 2.500 de angajați în 14 orașe: București, Cluj-Napoca, Craiova, Ploiești, Brașov, Constanța, Sibiu, Suceava, Târgu Mureș, Bacău, Iași, Timișoara, Oradea și Târgoviște.

viewscnt
Afla mai multe despre
leroy merlin
e-commerce