Leroy Merlin, retailer specializat în construcții, decorațiuni și grădinărit, estimează o dublare a veniturilor generate de segmentul e-commerce în următoarele luni.

„Dacă acum doi ani era bine pentru un retailer să aibă un segment de e-commerce, acum a devenit o necesitate. Din strategia noastră pe piața locală nu poate lipsi o abordare omnicanal, care să includă posibilitatea clienților de a achiziționa online produsele cu livrare la domiciliu oriunde în țară. În prezent, estimăm că jumătate, poate chiar și mai mult, dintre clienții noștri accesează site-ul Leroy Merlin înainte de a cumpăra din magazin sau invers. Vom continua să ne dezvoltăm accelerat bazându-ne pe această tendință, prin vânzarea online a unui număr din ce în ce mai mare de produse, inclusiv a celor de volume mari și mizăm pe extinderea gamelor în viitorul apropiat”, a declarat Frédéric Lamy, CEO Leroy Merlin România.
Din datele companiei, în ultimul an, în topul celor mai populare categorii de produse din magazinul online Leroy Merlin s-au aflat: produsele de grădinărit, decorațiunile și uneltele. Odată cu dezvoltarea segmentului e-commerce și integrarea online a întregii oferte, compania estimează că acest top se va schimba în următoarele luni, urmând a fi preferate pentru achiziționarea online: materialele de construcții, ușile & ferestrele sau pardoselile.
28 mai Maratonul Fondurilor Europene
4 iunie Eveniment Profit.ro - Piața imobiliară între șocuri și oportunități - Ediția a V-a
În România funcționează 19 magazine LEROY MERLIN, cu circa 2.500 de angajați în 14 orașe: București, Cluj-Napoca, Craiova, Ploiești, Brașov, Constanța, Sibiu, Suceava, Târgu Mureș, Bacău, Iași, Timișoara, Oradea și Târgoviște.