McDonald’s România și-a propus să deschidă în acest an șapte noi restaurante și cinci cafenele

McDonald’s România și-a propus să deschidă în acest an șapte noi restaurante și cinci cafenele
Profit.ro
Profit.ro
scris 4 mar 2018

Șapte noi restaurante McDonald’s vor fi deschise în România până la finalul anului, dintre care patru vor fi cu Drive-Thru, și încă cinci cafenele McCafé, a declarat pentru News.ro Daniel Boaje, director general Premier Restaurants România, filiala locală a companiei malteze care operează restaurantele McDonald’s din România. Anul trecut compania a investit 10 milioane de euro în proiectele desfășurate în România, iar anul acesta preconizează o creștere a sumei destinate investițiilor.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

”Anul acesta avem planuri foarte mari de expansiune și intenționăm să continuăm toate proiectele ambițioase începute în anii precedenți. Principalul nostru plan este să deschidem șapte noi restaurante McDonald’s în România până la finalul lui 2018 și cinci cafenele McCafé. 2017 a fost un an foarte bun din punct de vedere al dezvoltării business-ului și intenționăm ca anul acesta să rămânem pe aceași pantă ascendentă”, a declarat Daniel Boaje.

El spune că un obiectiv important este ca în acest an să depășească numărul clienților care vizitează restaurantele McDonald’s, de la peste 73 de milioane de clienți în 2017, precum și să dezvolte zona de comunicare internă cu angajații.

”Nu în ultimul rând, un obiectiv pe care îl avem constant la McDonald’s este inovarea, atât la nivel de produs și servicii, cât și la nivel de comunicare. O companie care inovează este o companie care crește, iar pentru noi inovația stă la baza experienței unice pe care reușim să o oferim clienților la fiecare vizită. Spre exemplu, de doi ani am început să introducem un nou sistem de operare în restaurante care simplifică interacțiunea angajaților și a clienților în restaurante, anul trecut am introdus primele kiosk-uri digitale în câteva restaurante din țară, o inovație la nivel de comandă și servire (clienții pot comanda și plăti direct la kiosk-uri, după care își ridică produsele de la o casă de marcat special amenajată), și continuăm să remodelăm restaurantele din toată țara pentru a îmbunătăți experiența clienților noștri”, adaugă Boaje.

Noi reguli: Bijuteriile sau obiectele din metale prețioase nu vor mai putea fi comercializate fără marca de stat a României sau a unei țări din Spațiul Economic European, respectiv a Turciei CITEȘTE ȘI Noi reguli: Bijuteriile sau obiectele din metale prețioase nu vor mai putea fi comercializate fără marca de stat a României sau a unei țări din Spațiul Economic European, respectiv a Turciei

Acesta spune totodată că societatea se află pe un trend ascendent în ceea ce privește dezvoltarea business-ului McDonald’s în România și plănuiește să meargă în continuare în aceeași direcție.

”În ultimii ani am investit constant în deschideri, remodelări și îmbunătățirea experienței clienților în restaurante prin inovare continuă la nivel de produse și servicii”, punctează Daniel Boaje.

În 2016, cifra de afaceri a Premier Restaurants România a depășit 600 de milioane de lei, iar anul trecut a atras peste 73 de milioane de clienți în restaurantele McDonald’s din România.

”La fel ca anul trecut, și 2018 a început în forță și suntem încrezători că vom avea încă o dată rezultate foarte bune, cel puțin la același nivel cu cele din anul precedent”, mai spune oficialul companiei.

În prezent, rețeaua McDonald’s din România cuprinde 71 de restaurante în 21 de orașe și 4.500 de angajați.

Pe lângă piața din România, Premier Capital deține franciza McDonald’s pentru Malta, Grecia și cele trei țări baltice. 

viewscnt
Afla mai multe despre
mcdonald’s
daniel boaje