Mega Image lansează o nouă marcă proprie

Mega Image lansează o nouă marcă proprie
Profit.ro
Profit.ro
scris 10 sep 2019

Retailerul Mega Image, deținut de grupul belgian Delhaize, lansează în România o nouă marcă proprie, cu produse din carne de pui pe care o prezintă ca provenind de la producători locali. 

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente
27 mai - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, CEC Bank, Sphera, Teraplast

Noua marcă a fost denumită „Bun de Tot”. Anterior, retailerul a lansat brandul "Gusturi Românești".

Retailerul a anunțat recent că vrea să deschidă încă 50 de magazine până la sfârșitul anului, după cele 35 inaugurate până în prezent în acest an.

Rețeaua cuprinde în prezent 706 magazine în toată țara.

FOTO Tăriceanu și Ponta au discutat o alianță politică CITEȘTE ȘI FOTO Tăriceanu și Ponta au discutat o alianță politică

Fondat în 1995, Mega Image este unul dintre cele mai mari lanțuri de supermarketuri din România cu o rețea ce cuprinde în prezent 706 magazine în București, Cluj-Napoca, Constanța, Ploiești, Brașov, Târgoviște, Timișoara, Iași  și alte orașe din țară, sub mărcile Mega Image, Shop&Go, Gusturi Românești.

viewscnt
Afla mai multe despre
mega image