Pepco a depășit 400 de magazine în România și vede în continuare spațiu de creștere

Pepco a depășit 400 de magazine în România și vede în continuare spațiu de creștere
Florentina Dragu
Florentina Dragu
scris 26 oct 2022

Retailerul de produse cu discount Pepco Group a ajuns la o rețea de peste 400 de magazine în România și vede în continuare un potențial ridicat de creștere, în cadrul strategiei de expansiune în Europa Centrală și de Est.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Pepco a deschis 47 de magazine în România în ultimul an fiscal, încheiat la 30 septembrie, extinzându-și rețeaua locală la 402 de magazine.

România rămâne a doua mare piață pentru grup, după Polonia, unde deține o rețea de 1.167 magazine.

Color Smart vrea să deschidă un magazin în Moldova și estimează afaceri de 3,5 milioane euro în acest an CITEȘTE ȘI Color Smart vrea să deschidă un magazin în Moldova și estimează afaceri de 3,5 milioane euro în acest an

La nivel internațional, Pepco a deschis un număr record de 516 magazine în anul fiscal încheiat în septembrie, din care 446 sub brandul omonim și restul sub mărcile Poundland și Dealz, operate pe piețele vest-europene.

Pentru anul fiscal 2023 (perioada octombrie 2022 – septembrie 2023), retailerul estimează că va deschide “cel puțin” 550 de magazine noi, pe fondul performanțelor solide pe piețele noi și existente, precum și în contextul în care vrea să intre pe piețele din Grecia și Portugalia cu marca PEPCO.

Totodată, grupul se pregătește să lanseze un amplu program de transformare a magazinelor din Polonia, România, Cehia, Slovacia și Ungaria.

Fondatorul Red Bull a murit la 78 de ani CITEȘTE ȘI Fondatorul Red Bull a murit la 78 de ani

“Cererea pentru produsele noastre rămâne puternică, chiar și pe fondul incertitudinii semnificative din mediul macroeconomic, exacerbată de impactul evenimentelor geopolitice. În timp ce inflația se menține la maxime istorice, pe piețele principale din Polonia, Ungaria și România, inflația din sectorul îmbrăcămintei și al încălțămintei se situează la doar aproximativ o treime din inflația globală”, potrivit Pepco.

Retailerul precizează că atât îmbrăcămintea, cât și alimentele, rămân categorii “rezistente” în sectorul de retail din Polonia și din Europa Centrală și de Est.

Pepco preconizează că va deschide peste 750 de noi magazine în regiune în următorii 5 ani, inclusiv pe piețele-cheie Polonia, România și Ungaria, unde vede “spațiu semnificativ” de creștere.

Pepco Group (fostul Pepkor Europe) este controlat de holdingul sud-african Steinhoff International din 2014. Grupul s-a listat la bursa din Varșovia anul trecut, la o evaluare de 5 miliarde de euro.

Acțiunile Pepco s-au depreciat cu peste o treime de la începutul anului, capitalizarea companiei ridicându-se în prezent la circa 3,67 miliarde de euro (17,58 miliarde zloți).

La 30 septembrie, grupul opera o rețea de 3.961 de magazine în 16 țări din Europa, având în total aproximativ 23.000 de angajați.

 

viewscnt
Afla mai multe despre
pepco
pepco romania
magazine pepco
deschidere magazin pepco
inflatie imbracaminte