Profi și-a extins rețeaua cu 9 magazine noi de la începutul lunii aprilie, la peste 390 unități

Profi și-a extins rețeaua cu 9 magazine noi de la începutul lunii aprilie, la peste 390 unități
Ana Maria Petcana
Ana Maria Petcana
scris 21 apr 2016

Retailerul Profi, deținut de fondul de investiții polonez Enterprise Investors, a deschis nouă supermarketuri noi de la începutul lunii aprilie, rețeaua ajungând astfel la 391 de magazine la nivel național, a anunțat compania.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente
27 mai - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, CEC Bank, Sphera, Teraplast

Magazinele inaugurate de profi sunt situate în localitățile Cujmir (Mehedinți), Nădlac (Arad), Stâlpeni (Argeș), Suceava, Iași (Rond vechi), Popești (Ilfov), Cenei (Timiș), Topolovățu Mare (Timiș) și Amărăștii de jos (Dolj).

Compania operează trei tipuri de magazine: Standard - cu suprafețe mari și gamă largă de produse, City - cu suprafețe mai mici și cu o gamă mai restrânsă de produse și Loco - destinat localităților rurale.

Planurile Profi din acest an presupun investiții de 50 milioane euro pentru deschiderea a peste 130 de magazine, cu scopul de a ajunge la 500 de unități, și pentru extinderea rețelei logistice.

Rețeaua Profi este prezentă în 188 de localități din toate județele și are peste 9.500 de angajați.

Directorul general al Profi, Daniel Cîrstea, arăta că retailerul a încheiat anul 2015 cu o creștere de 40% a ciferi de afaceri. La această estimare, cifra de afaceri a Profi a ajuns la 2,58 miliarde lei.

Magazinul Cocor ar putea fi scos la vânzare, decizia va fi luată în luna mai CITEȘTE ȘI Magazinul Cocor ar putea fi scos la vânzare, decizia va fi luată în luna mai

Retailerul a înregistrat, în 2014, o cifră de afaceri de 1,84 miliarde lei (415 milioane euro), în creștere cu 26,6% față de 2013, și un profit net de 27,32 milioane lei (6,15 milioane euro), cu 1,7% mai mare. Profi ocupă locul nouă pe piața românească de retail după cifra de afaceri.

Cîrstea estimează că 2016 va fi un an la fel de bun ca și 2015. El spune că planurile de extindere a rețelei vor continua și după 2016, targetul fiind de 1.000 de magazine până în 2020.

viewscnt
Afla mai multe despre
profi
extindere
magazine